Zie ginds komt de ...............??????

Anne Marije

Member
Hoi allen!!

Op zondag 5 december komt de Goed heiligman speciaal na zijn bezoek aan NL nog helemaal naar Australië om de leerlingen (en hun broertjes en zusjes) van de Duyfkenschool (de Nederlandse school in Brisbane) te bezoeken.

Voor zijn aankomst zijn we hard op zoek naar een (stoom)boot.

Dus heb je altijd al de kapitein van Sinterklaas willen zijn en ben je in het bezit van een boot (en vaarbewijs) ...... GRIJP dan nu je KANS :lol:


Stuur een pm naar mij of een email naar de Duyfkenschool: dutchschoolbrisbane@yahoo.com.au

Wij wachten vol verwachting en met kloppend hart,
je zal zeker beloond worden met koek en smart!

Groetjes,
Anne Marije Frank
 
Heeft Jack nu toevallig toch zijn bootje te koop staan............

Voor koek en smart doe ik alles voor.
Als iemand me kan helpen voor enkele drijfvlootjes dan krijg je mijn boot voor de gelegenheid.

No thanks, not needed..........




Cheers,

Jack :evil:
 
de foto van de boot van de goede sint........













kingston_boat1.jpg
 
Dus heb je altijd al de kapitein van Sinterklaas willen zijn en ben je in het bezit van een boot (en vaarbewijs) ......

Vaarbewijs, sjeest 'ie harder dan 6 knopen voorbij? Dan moeten z'n baard en mijter wel heel goed vastzitten!!

;-)
 
:shock: :shock:

Heuu, Reentje dat snap ik niet, Je moet de hulp Sint hebben gezien want de echte is helemaal echt.

Heb al een telefoontje gekregen van de Pieten dat ze drijfvlootjes hebben gevonden dus het komt helemaal goed.

Jack :evil:
 
Dus hoe laat en waar precies komt hij in Redcliffe aan?

Hoi,
Even voor alle duidelijkheid; de viering van Sinterklaas is alleen voor de leerlingen van de Duyfkenschool en hun broers/zussen.
Natuurlijk mag je vanaf de kant kijken naar de intocht!

Als je graag wilt dat je zoon ook bij Sinterklaas mag komen, dan verwijs ik je door naar het Sinterklaasfeest op de Dutch Club.


Ik stuur je een pm.

Veel groetjes,
Anne Marije
 
Back
Top