zijn er buiten Nederlanders ook nog Belgen te vinden in Sydney?

Jennefer

New Member
Wij als gemengd koppel, hij Belg, zij Nederlandse (wonende in België) en 2 kindjes van 1 en 4, zouden het leuk vinden om ook eens contact te hebben met wat Belgen in Sydney en omgeving... Wij beslissen over 2 weken of we de grote stap gaan wagen, en vind het vooral fijn om nu al wat ervaringen uit te wisselen met andere mensen. (ook eventueel wat praktische informatie i.v.m. verhuisbedrijven op de Belgische markt e.d.)

Zit je al daar of moet je nog vertrekken, het maakt mij allemaal niet uit, laat maar horen....

groetjes
Jennefer
 
Hoi Jennefer,

Wij zijn ook een gemengd koppel, hij Nederlander, zij Belg.
Wij zijn van plan om als alles lukt richting Perth te trekken.

Er zijn al enkele posts over België, oa Belgjes,...

Groetjes,
Teekay
 
[quote author=Hansie link=topic=7282.msg94183#msg94183 date=1183127317]
zijn er buiten Nederlanders ook nog Belgen te vinden in Sydney?

Ik hoop het niet  :evil:








Grapje hoor ! :lol:
[/quote]
Hela! Oppassen gij!  :smile:

Nee sorry, wij (1 Belg, 1 Brit en 1 50/50) gaan naar Melbourne.
We hebben dus al alles behalve Sydney.  :grin:

groetjes,
An
 
[quote author=krokkie link=topic=7282.msg94184#msg94184 date=1183127409]
Wij zijn bijna belg (200 mtr of zo)

Kees
[/quote]

Oh ben je pas Belg als je langer bent dan 200meter?  :roll:
 
Hoi ,Wij zijn allebei Belgen (Tom en ik),maar wij gaan naar Brisbane of toch daar rond .Maar is nog niet voor binnenkort .

Groetjes ,Katja
 
ben blij dat er nog wat halve Belgen te vinden zijn, maar het kan niet op tegen de Nederlanders. Moet toch terug naar mijn roots.... Zal mijn cd met Frans Bauer nog maar eens terug zoeken om het gevoel weer een beetje te krijgen, zal mijn man blij mee zijn.....
 
[quote author=David link=topic=7282.msg94583#msg94583 date=1183812706]
Mijn vriendin komt er erg graag voor de mosselen, ik doe het vooral voor de chocolade mousse :)
[/quote]

yeah right  :roll:  :cheers:
 
Halloo iedereen,

Wij zijn ook een belgisch koppel dat naar Syndey zal trekken. Aangezien ons dossier eind juni bij DIAC is afgeleverd, plannen wij pas te verhuizen in de tweede helft van 2008...

Groetjes,
Brecht
 
Er zijn ook Belgische cafe's in Brisbane en aan de Gold Coast. De Gold Coast wordt gerund door iemand uit de buurt van Malmedy.
Aan de universiteiten lopen verder ook nog wel eens Belgische studenten rond.

Groeten, Peter [50% Belg, 75% Nederlander en 100% Australier]
 
[quote author=Brecht G link=topic=7282.msg94779#msg94779 date=1184159432]

Wij zijn ook een belgisch koppel dat naar Syndey zal trekken. Aangezien ons dossier eind juni bij DIAC is afgeleverd, plannen wij pas te verhuizen in de tweede helft van 2008...

Groetjes,
Brecht
[/quote]

Onze beslissing is sinds vorige week ook definitief, wij hebben de nieuwe baan van mijn man in Sydney geaccepteerd en de aanvraag van het visum is begonnen. De verwachting is dat wij februari 2008 in sydney zullen zijn.... Hebben jullie al enig idee waar jullie willen gaan wonen, in sydney zelf of in de buitenwijken?

groetjes
Jennefer (de nederlandse helft)
 
Back
Top