Zijn er hier mensen die werk kunnen bieden in australie?

michael0900

New Member
Hallo,

3 Februari vliegen ik mijn vriendin en 2 vrienden naar Australie voor ons backpack avontuur :)
en 4 februari landen we dan in melbourne.
Ons doel is om zo snel mogelijk werk te vinden als we in Australie geland zijn, dit om ons budget eerst aan te vullen.

Daarom ook deze post. Ik heb namelijk de vraag of hier mensen zijn die in Australie wonen en ons werk kunnen aanbieden. Of mensen die adresjes weten waar ze mensen zoeken.
Wij landen in melbourne dus zijn daar dan ook

Om bijvoorbeeld in contact te komen en kennis te maken met de gene die in Australie zelf wonen, kunnen we altijd skypen.

Hopelijk leidt deze post tot een mooi avontuur in Australie

gr
Michael, lysanne, dion en larbi
 
Last edited:
Ten oosten van Melbourne, net buiten de suburbs, zijn veel kwekers (met Hollandse 'roots') die regelmatig backpackers zoeken. Ik zal even navragen bij kennissen van ons of ze tegen die tijd backpackers nodig hebben en of ik hun telefoonnummer kan doorgeven. Ik stuur je wel een pm.
 
Februari? Dat is nog wel erg lang weg. Ik zou me nog niet zo druk maken. Gewoon de straat op gaan als je daar bent, rondvragen, in je hostel weten ze vast wel wat. Paar cursussen doen voor je horecapapieren doen et voila!
Gaan met die banaan!
 
Februari? Dat is nog wel erg lang weg. Ik zou me nog niet zo druk maken.

Michael is wellicht gewoon graag goed voorbereid? Niks mis mee!

En in de hostels hangt meestal wel een prikbord met vacatures. En anders zijn er websites mbt harvest-trails. Ben geen expert, heb zelf nooit een WHV gedaan e.d., maar het is een begin :)
 
Je pikt ze er gemakkelijk uit haha de nederlanders, de aussies in mijn omgeving zeggen altijd: enjoy and stop planning, planning is never fun!
 
dat klopt beebmeep. het zou mooi zijn als die mogelijkhed er is om meteen doormiddelvan vragen meteen aan het werk te kunnen.
 
Ten oosten van Melbourne, net buiten de suburbs, zijn veel kwekers (met Hollandse 'roots') die regelmatig backpackers zoeken. Ik zal even navragen bij kennissen van ons of ze tegen die tijd backpackers nodig hebben en of ik hun telefoonnummer kan doorgeven. Ik stuur je wel een pm.

hallo janneke61. weet je mescvhien al meer?
 
Back
Top