Zijn er Limburgers hier???

loecky

XPdite Sponsor
Ik ben benieuwd of er hier op het forum Limburgers zijn die ook binnenkort naar Australië (willen) gaan?

Wij komen uit Guttecoven, Sittard.

Hoie,
Loek
 
Hoi Loek,

Ik ben er een! Maar ik woon nu al zo'n 3 jaar buiten Limburg en dat alleen maar om werkervaring te hebben/ houden voor m'n visum....Maar als het goed is komt er volgend jaar een einde van dit buitenlimburgse avontuur en vertrek ik naar Australië.... :up:

Kom oorspronkelijk van Brunssum.....en nu in Tilburg...al ruim 2 jaar.


Gr Rol
 
heyhey

ik woon in Heerlen. ben net terug van een jaar Australie. heb in Perth gewoond en gewerkt.
ben nu bezig om uit te vinden, hoe ik weer terug kan naar Australie.
wat zijn jullie plannen?

groetjes werner
 
Blijft veel Oostelijke Mijnstreek... :evil:

Geboren in Heerlen, opgegroeid in Schinveld, gestudeerd in Maastricht... :up:

En nu sinds 1998 al weer in Gouda, eveneens vanwege werk (ben ooit een week treinforens Sittard - Rotterdam geweest, was toch minder... :loudcry:
En vanaf 11 februari 2009: Perth...
 
Jawel hoor, wij komen uit midden Limburg (Roggel) en hopen ook volgend jaar te mogen emigreren. Wij willen (en moeten eerst hier 2 jaar blijven) naar de staat Victoria gaan. Waar gaan jullie naar toe? Groetjes Polsie.
 
Wij gaan naar Sydney, Loek heeft daar al werk.

Moeten alleen nog wachten totdat zijn werkvergunning in Australie rond is en kunnen dan eindelijk ons visum gaan aanvragen.

grt Jacky
 
[quote author=Rol link=topic=9418.msg127797#msg127797 date=1225737154]


Hoi Loek,

Ik ben er een! Maar ik woon nu al zo'n 3 jaar buiten Limburg en dat alleen maar om werkervaring te hebben/ houden voor m'n visum....Maar als het goed is komt er volgend jaar een einde van dit buitenlimburgse avontuur en vertrek ik naar Australië.... :up:

Kom oorspronkelijk van Brunssum.....en nu in Tilburg...al ruim 2 jaar.

Volgens mij he blijft het dan toch een buiten Limburgs avontuur?? :roll: :roll: :lol:


Gr Bennie
 
ja maastricht, maar woon al 5 jaar in belgie, nog 1.5 jaar en dan hopelijk in sa, groetjes guido
 
Brunssum hier!

Ik werk in Sittard, geboren in Bussum..echte Gooische vrouw dus ;)

Ruik ik hier een bbq?  :smile:
 
Mmmmm, als er een BBQ in het verschiet staat moet ik mij als Noord-Limburger(Horst) hier ook maar even melden!!
 
O ja hoor, we zijn erbij.

Heb vorige week de international beer shop ontdekt, dus een lekkere Gulpener of Wieckse kan erbij.
 
[quote author=peetersfamily link=topic=9418.msg140835#msg140835 date=1245352300]
oke, ik dan ook maar, oorsponkelijk uit Wanssum (noord Limburg) maar al weer 6 jaar in Australie

Hein
[/quote]

Hein!!! Ken je me nog - tanja? Heb ook een tijdje bij Allers gewerkt. Waar zit jij - ik woon sinds 4 jaar in Perth.

Oh - en voor de andere Limbo's hier - geboren en getogen in Kronenberg (bij Sevenum...Toverland voor degenen met kleine kids), sinds 4 jaar in Perth met mijn Aussie man.
 
Jazeker, hier nog eentje uit Limburg van oorsprong. Moet eerlijk bekennen dat ik inmiddels al 12 jaar het Limburgse land heb verlaten voor het Brabantse land. Woon nu sinds 7 jaar in Oisterwijk, maar ben geboren en getogen en Melick (regio Roermond). Hebben het plan om volgend jaar zomer naar Perth te vertrekken, spannend!

groetjes,
Mariska
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=9418.msg144293#msg144293 date=1248880091]
Melick?? da's sterk, daar komt mijn vrouw(Margo) ook vandaan :up:
[/quote]

Kleine wereld he
 
Hallo Tanja, al een paar keer pm proberen te sturen, maar helaas geen antwoord, ik zit in Capalaba, net ten oosten van Brisbane.

de groeten en tot later

Hein
 
Back
Top