zijn er mensen??

zijn er mensen die net als ik met hetzelfde probleem zitten?

nl:
Wij (mijn man, ik en 3 kinderen) willen graag emigreren naar Australie, maar het probleem is..mijn oudste dochter is van mijn ex..nu is mijn vraag hoe hebben jullie dat geregeld??bezoekregeling e.d
ik begrijp dat het een situatie is die niet veel voorkomt vandaar mijn vraag
 
mijn ex staat niet te springen om onze plannen..maar beseft wel dat ik mijn plannen ook zonder zijn goedkeuring kan doorzetten....ik wil hem niet zijn dochter afnemen..dat niet ...dat is ook de reden van "twijlel" bij mij..kan ik het maken om mijn dochter mee te nemen terwijl haar vader hier in Nederland woont.
Ik ben van plan om haar ieder jaar naar Nederland over te laten komen voor 6 weken..maar hoe lang zouden we dat volhouden dat ze dat wil e.d.
mijn dochter is nu 8 jaar..ze woont bij ons (man en 1 zusje en 1 broertje)
zelf wil ze met ons mee..maar het is een kind dus zelf zulke beslissingen maken kan ze nog niet.

zijn er op dit forum meer mensen die in zo'n situatie zitten?
 
Of ze zulke beslissingen zelf niet kan maken weet ik niet. Het is dan misschien wel een kind, maar soms kunnen die volwassener zijn of denken dan je zelf denkt ;)

Ik weet dat Marina het een en ander heeft moeten regelen hiervoor. Zij heeft precies hetzelfde, alleen woont de vader van haar kinderen ook niet meer in NL dacht ik. Misschien dat je het haar eens kunt vragen?
 
Ageeth, veel te moeilijk voor mij meid! Je zal het zelf ook wel bedacht hebben; als het omgekeerd was zou je het ook vreselijk vinden.

Ik hoop dat je er met je ex uitkomt!
 
Back
Top