Zo meteen op Discovery in NL....

Tekkel

XPdite Sponsor
een 2 uur durend programma Australia Revealed.

ATLAS: Australia Revealed is een episch avontuur waarin je dit enorme, ruige en onbuigzame land van dichtbij leert kennen.
Australië is een uitdagend land met inspirerende verhalen van overleving en succes met een stevige dosis humor. Atlas: Australia Revealed is een episch avontuur waarin je dit enorme, ruige en onbuigzame land van dichtbij leert kennen. Het enige land ter wereld dat een heel continent beslaat. Het totale oppervlak bedraagt ruim 7,5 miljoen vierkante kilometer, met bijna 37.000 km kustlijn. Het is een van de droogste plekken op de planeet, en toch wordt het geteisterd door de meest extreme weersomstandigheden.

Er wonen meer dan 20 miljoen mensen in een van de meest uitgestrekte, oogverblindende en bizarre landen van deze planeet: Australië. De bewoners worden gevormd door het land dat ze bevolken. Australiërs zijn overlevingskunstenaars, diep geworteld in het land dat zoveel, en tegelijk zo weinig te bieden heeft. In Atlas: Australia Revealed maken we kennis met de oudste cultuur ter wereld, rijden we in de grootste vrachtwagens, drijven we vee op de grootste ranch ter wereld, zijn we deelnemers in een wedstrijd levens redden, graven we naar goud en opaal en smaken we de culturele genoegens van paddenraces en barbecueën op het strand.

Bart

sh*t net te laat dit bericht gezien.
hopelijk dat het binnekort weer herhaald wordt.

Als alles goed gegaan is, staat het hier op de Harddisk.
Dus als het niet meer herhaald wordt, zou ik het op DVD kunnen branden.

Bart

Hoi Bart,

Als het gelukt is zou ik graag een kopie willen hebben.
Als er kosten aan verbonden zijn is dat geen probleem.

Gr. Richard.

Hmm, lijkt me ook wel super om eens te zien.  Ik sluit me aan bij Ricoo, een kopie zou wel leuk zijn.
Give it a try Bart want dit is in Belgie niet te ontvangen. :-D

Heb ff op nieuwsgroep gekeken. ik zie alleen nog maar Discovery Atlas: Italy en China revealed erop staan. (.tsjes in high definition)
weet niet wanneer die uitgezonden zijn. zou betekenen misschien binnekort australia namelijk!!   :evil:

HD ziet er gelikt uit!!  :-D

De officiele dvd versie komt: 15 nov te koop.

Zie ik hem over weekje ofzo er nog  niet op staan.. hou ik me ook aanbevolen.  (scheelt jouw ook weer moeite namelijk)

Ik heb net even gechecked, het begin staat er op en het eind staat er op.
Als alles wat er tussen zit ook goed is (de digitale tv wil nog wel eens "blokken" de laatste tijd), kan ik 'm knippen en op DVD zetten.
Ik laat het in dit draadje wel weten.

Bart

kep ook veel geluk gehad dat ik t berichtje net op tijd las en heerlijk gekeken heb. Vond de info mbt schilderen en beschilderen van aboriginals erg interessant, wist niet dat de stippen "regen" betekent. Had ook niet gedacht dat 1/3 dit volk in de steden woont en 2/3 in een community.
Erg leerzaam. Koende vrijdag vanaf 20.30 komt er ook weer een programma over Oz op, ergens gelezen op dit forum. Moet nog wel even uitzoeken welke zender!

[quote author=mariekske link=topic=5846.msg73685#msg73685 date=1161676743]
vrijdag vanaf 20.30 komt er ook weer een programma over Oz op, ergens gelezen op dit forum. Moet nog wel even uitzoeken welke zender!
[/quote]

bezoek van willempie en maxima aan aussieland  :-D
vrijdag a.s. (27 oktober) op nederland 1 van 20.30 - 22.00 (nl tijd)

voor de schotel bezitters: de dag erop (28ste dus) herhaling op BVN van 22.40 tot 23.55 (nl tijd)

[quote author=Red link=topic=5846.msg73660#msg73660 date=1161641473]
Is al een torrent van, kun je zon downloaden van het in internet....
[/quote]

Ja gevonden bedankt.
Wat screenshot erbij van de kwaliteit: Cap1 en Cap2

kan haast niet wachten tot de hdtv versie ergens op internet komt. Dit ziet er al heel goed uit namelijk.

Alles staat erop.
Als er mensen zijn die een kopietje op DVD willen hebben; mail me even op; borisapenstaartjeboris2002.com, dan kunnen we even de mogelijkheden bespreken (en ik heb nog wel iets leuks op de HD voor Australie emigranten).

Bart

p.s. Volgende week gaan we naar de Australia Fair in Utrecht.

Voor diegene die het gemist hebben.

Donderdag 21/12 a.s. op Discovery 18:00 tot 20:00 Discovery atlas: Australia revealed :up:

Back