zoek je een leuke baan in Perth?

@@D

Member
Hoi,
Ik ben op zoek naar een enthousiast iemand die binnenkort naar Perth verhuist, of er wellicht al woont.
Begin juli (2007) begin ik m'n nieuwe functie als depot manager bij de meest vooraanstaande camperverhuurder van Australië. Ik heb overigens al eerder bij dit bedrijf gewerkt. Momenteel wonen wij weer in Nederland, maar begin juli gaan we terug.
Spreek je vloeiend engels, duits en nederlands en werk je graag met mensen? Dan kan je wellicht ons team komen versterken!
Ben je serieus geinteresseerd, laat dan even een berichtje achter en mogelijk kunnen we in juli afspreken in Perth!

Groeten, Aad

Berichtje voor Bert:
Ik kreeg je email en wil graag reageren. Mail me nog even met je email adres. Ik kon nu geen reply sturen.

Groeten,

Aad

Hee ik kom begin augustus naar Perth, kun je me wat details sturen. Lijkt me een uitdagende baan, is wel iets voor mij misschien.  Ik hoor graag meer van je. Groetjes Brigitte uit Goirle

Hey Brigitte,
wat leuk ik woon in Hilvarenbeek en werk in Goirle! Wellicht kennen we elkaar wel?

groeten, Louise

He Aad

lijkt me een super job. Ben nu vertegenwoordiger in Nederland en heb laatst voor een duits bedrijf gewerkt en alle vergaderingen in duits moeten voeren. Engels is zeker ook geen probleem.

Helaas zijn we nu pas (eindelijk) op zoek naar informatie om te gaan emigreren naar Australië.
Hopelijk blijft het daar gigantisch druk en kan ik, als we de oversteek maken, bij U komen werken.

Succes verder met de job en misschien zien en spreken we elkaar nog.

gr Helmut

G'day Xpdite lezers,

Ruim een jaar geleden heb ik een oproepje gezet op dit forum betreffende een vacature bij KEA Campers in Perth. (met succes!)

Inmiddels gaat één van onze vaste medewerksters verder met haar carriere en het drukke seizoen staat weer voor de boeg. Er is nu dus een vacature voor een part time of full time medewerk(st)er.

Wat kan KEA je bieden:
1. een baan bij de "market leader" in camper verhuur in Australië, Nieuw Zeeland en Zuid Afrika
2. een geweldig team (ca 7 man/ vrouw)
3. "above average pay": een boven gemiddeld salaris met toeslagen in het weekend en feestdagen
4. afwisselend werk waarbij je dagelijks andere reizigers ontmoet.

Wat wordt er van je verwacht:
1. een enthousiaste en open houding
2. een "hands on mentality"
3. weekend (8 - 13 uur) en feestdagen shifts op roosterbasis
4. kennis van de engelse, duitse taal, frans is een voordeel. (NL natuurlijk ook  :grin:)

Ik wil graag de kans geven aan "new arrivals" in Perth, als je direct een goede baan hebt, dan is je start in Australië een stuk gemakkelijker. Van belang is dat de juiste kandidaat op korte termijn kan beginnen.

Indien je interesse hebt, mail dan even of bel: + 61 8 9351 8113

Groeten, Aad

Hoi Aad,

De baan (hoe leuk deze ook klinkt) zal ik nog even aan mij voorbij moeten laten gaan. Wij komen het land pas in als het hoogseizoen al weer voorbij is helaas.

Maar wanneer we aankomen zullen we wel waarschijnlijk nog een camper willen huren om nog een paar weekjes te reizen.... Krijgen we nu een mates-rate? Of ben ik nu weer te vrijpostig :smile:?

Ga je trouwens wel in gedachte houden en zal je zeker een sollicitatiebrief sturen, wanneer ik beschikbaar ben. Heb nu 10 jaar ervaring in de uitzendbranche, spreek Nederlands, Engels en Duits en dat Frans pikken we ook wel weer op!

Veel succes met de werving!

Sacha

Hoi Aad,

Mocht je ook connecties of ideen voor een dergelijke baan aan de oostkust hebben, dan zou ik zeker geinterresseerd zijn?

Groetjes Wilbert

Hoi Sacha, Wilbert,

Sacha: ik zou zeker even contact opnemen als jullie in Perth aankomen. Met name kennis van duits en nederlands is in onze branch welkom. Mocht er bij ons niets zijn, dan wellicht bij de concurrent/ collega's. (Maui/ Britz & Apollo). Het is zonder meer een leuke en enerverende branche.

Wilbert: We hebben 9 depots in Australie. Weet niet of we aan de oostkust op dit moment vacatures hebben, maar het kan nooit kwaad om er een mailtje of telefoontje aan te wagen. Onze adressen kan je vinden op www.keacampers.com

Je zal het vast al kennen, maar op www.seek.com.au kan je natuurlijk genoeg andere banen vinden.

Groeten, Aad

Zie zijn link en je vindt het adres in Perth.
Uit het hoofd zullen ze wel ergens bij het vliegveld Zitten, waar de meesten zitten.

Hoi Aad,

wanneer ben je er dan komen we even langs en kunnen we even praten over eventuele mogelijkheden.
wij wonen in carlisle dus net om de hoek.

grs
Monja

Hoi,

We zitten inderdaad in Welshpool.
Donderdag en vrijdag ben ik er wel, maar veel op pad...druk druk druk voor "the long weekend".
Maandag (public holiday) is misschien een optie? Ik ben er van 8-17, wel wat klanten maar tussendoor zal ik best even tijd hebben.
Je kan ook even bellen: 08 9351 8113

Groeten,

Aad

Hoi Aad,
ik las net al je berichtjes op dit forum en dacht toch nog maar even proberen of de baan nog beschikbaar is??
Ik woon sinds nov 08 in Perth en ben nog steeds hard op zoek naar een baan. Mijn voorkeur gaat uit naar 4 dagen per week. In Nl was ik werkzaam als accountmanager bij een reclame / marketing bureau maar sta open voor een nieuwe uitdaging. Mijn Engels en Nederlands is uitstekend en met Duits kan ik me ook goed redden. Frans is minimaal.
Succes met alles en wie weet hoor ik wat van je.
Groeten Mieke

Back