zoekcriteria min 3 karakters

Ozzies

New Member
Heb gemerkt datje met minimaal 3 karakters moet zoeken, dat is lastig als je op IT wilt zoeken :) any ideas?
 
Standaard is 4 het minimale aantal karakters waarop je kunt zoeken. Aangezien er veel emigratie gerelateerde afkortingen zijn met 3 letters heb ik dit aangepast naar 3. Helaas zal het verlagen naar 2 niet veel helpen omdat je dan voornamelijk onrelevante zoekresultaten terug krijgt.

Zoeken op ICT levert natuurlijk wel resultaat op maar daarmee vind je natuurlijk niet alle IT gerelateerde berichten. Ik ben bang dat ik hier geen oplossing voor heb.
 
Ai.... ik zou mij nu echt heel diep moeten schamen, ik werk al enige tijd in de IT. En dit zou ik toch zelf ook wel hebben kunnen bedenken.... ... .. . Thanks! :up:
 
Ai.... ik zou mij nu echt heel diep moeten schamen, ik werk al enige tijd in de IT. En dit zou ik toch zelf ook wel hebben kunnen bedenken.... ... .. . Thanks! :up:
Ja hihi, ik vond het ook leuk dat het uitgerekend bij deze zoekterm gevraagd werd. Heb ik me lekker om kunnen verkneukelen >:D;)
 
Back
Top