Zondag eindelijk vertrekken

Akuna

Member
Eindelijk ga ik as zondag richting Australie. Mijn man zit er al 2 maanden, onze hond is vanochtend goed aangekomen en ik kan dan eindelijk zondag op het vliegtuig. Ons huis vandaag helemaal leeggehaald, auto ingepakt en nog even overnachten en afscheid nemen van moeders en schoonmoeders en dan naar mijn zwager en schoonzus die mij zondagochtend dumpen op Schiphol. Eindelijk gaat mijn avontuur in Melbourne beginnen. Heb er zin in en ben heel benieuwd wat ik allemaal ga tegen komen en beleven.

Woooo Gaaaaf! Nou succes met de laatste dingetjes en het afscheid. En houdt ons op de hoogte van je avonturen in Melbourne ;)

Welkom in Melbourne! Ik zit hier nu 4 dagen en ben allerlei zaken aan het regelen. Waar zitten jullie ergens? Wat ga je hier doen?

Sabz: wij wonen nu in Bentleigh, zuidoosten van Melbourne. Heb nu een dijk van een jetlag en heb nog nergens zin in, zal wel normaal zijn? Morgen ga ik mijn auto ophalen en kan ik gaan rondtoeren. Vind het doodeng met dat rijden aan de linker kant.
Ik hoop dat ik kan gaan werken als fysiotherapeut in de omgeving, maar dat moet ik nog verder uitzoeken. Waar zit jij?

Sabz: wij wonen nu in Bentleigh, zuidoosten van Melbourne. Heb nu een dijk van een jetlag en heb nog nergens zin in, zal wel normaal zijn? Morgen ga ik mijn auto ophalen en kan ik gaan rondtoeren. Vind het doodeng met dat rijden aan de linker kant.
Ik hoop dat ik kan gaan werken als fysiotherapeut in de omgeving, maar dat moet ik nog verder uitzoeken. Waar zit jij?

Hee wat grappig, daar ben ik vandaag met de trein langsgekomen. Ik zit in Mordialloc, een aantal km verderop aan de kust.
Mocht je weer wat bijgetrokken zijn, is het misschien leuk om wat af te spreken? Mooie dag vandaag he? Ik ben vandaag voor het eerst het centrum ingeweest en wist ineens weer waarom ik zoveel jaar geleden verliefd ben geworden op de stad: Botanical Gardens, Laneways, St Kilda, parkieten/cockatoos overal, lopen langs de Yarra enz enz!

@Hardcore: flauw! :p

Hee wat grappig, daar ben ik vandaag met de trein langsgekomen. Ik zit in Mordialloc, een aantal km verderop aan de kust.
Mocht je weer wat bijgetrokken zijn, is het misschien leuk om wat af te spreken? Mooie dag vandaag he? Ik ben vandaag voor het eerst het centrum ingeweest en wist ineens weer waarom ik zoveel jaar geleden verliefd ben geworden op de stad: Botanical Gardens, Laneways, St Kilda, parkieten/cockatoos overal, lopen langs de Yarra enz enz!

Lijkt me leuk om idd wat af te spreken, kun jij begin volgende week ergens en dan ergens afspreken wat met de trein cq metro te bereiken is? Ik weet niet of ik dan al met de auto durf te toeren.

Back