Zouden jullie een DVD willen over tips van Nederlanders in Australie?

Dutchtv

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben een programma gestart over Nederlanders in Australie en het is een heel divers programma aan het worden.
Ik vroeg me af of er behoefte zou zijn aan een DVD met tips als je naar Australie vertrekt.

Groetjes Carole

Ja abosuluut! Niet alleen handig, maar mocht je er niets aanhebben qua tips dan is het in ieder geval interessant om te zien hoe anderen alles gedaan hebben en hoe het daar nu is. Where do I sign up?

O dat is ook stom. Ik ben nooit meer teruggekomen op deze site. Zo sorry, ik zal mijn leven beteren.
Je kunt mijn programma zien op www.dutchtvonline.com en ben nog steeds aan het denken over de DVD. Groetjes Carole

O dat is ook stom. Ik ben nooit meer teruggekomen op deze site. Zo sorry, ik zal mijn leven beteren.
Je kunt mijn programma zien op www.dutchtvonline.com en ben nog steeds aan het denken over de DVD. Groetjes Carole
Da's inderdaad niet zo best. Dit is de verzamelplek voor Nederlandse Australiëgangers. Nergens vind je een betere doelgroep dan hier. Gewoon maken dus, die DVD. :D

Leuk idee, zo'n DVD. Ik zou 'm dan eerder naar mijn ouders in Nederland sturen dan voor eigen gebruik want ik zit hier al even ;)

Back