Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Citizenship with Like Like.
    Volgens mij beschreef je hierboven ook nog de NL partnervisumprocedure. Jij als alleen AU citizen kunt NL staatsburgerschap verkrijgen...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Citizenship.
    Er is voor mij (nu) niets meer gratis te houden. Zodra ik voor citizenship ging, was de Nederlanderschap deur dicht. De enige weg terug...
  • afterbang
    Volgens mij kan ik niet Dual Citizenship worden? (als is er enige ambivalentie.....uiteraard...) Ik kan, indien nodig, bij terugkeer...
    • Screenshot 2025-02-28 at 10.46.24.png
    • Screenshot 2025-02-28 at 10.47.15.png
  • afterbang
    Zij wel :(
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    Even een niet AU update (maar eigenlijk ook weer wel) De afgelopen weken zijn we in het koude noorden geweest. Snowboarden in 3...
    • Screenshot 2025-02-28 at 10.00.57.png
    • IMG_9014.jpeg
    • IMG_9113.jpeg
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Citizenship with Like Like.
    En daar gaan we dan. Zondag de laatste citizenship ceremony voor ons kleine gezinnetje. Alle Hollandse poezen zijn ondertussen...
  • afterbang
    En daar gaan we dan. Zondag de laatste citizenship ceremony voor ons kleine gezinnetje. Alle Hollandse poezen zijn ondertussen...
  • afterbang
    afterbang reacted to Wilsil's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    Ja, niet zo groot als dat je tegenwoordig ziet rondrijden. Dit is een 10" hybrid caravan waar je ook nog binnen kan zitten als je het...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    Ja, niet zo groot als dat je tegenwoordig ziet rondrijden. Dit is een 10" hybrid caravan waar je ook nog binnen kan zitten als je het...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    Mooi maatje 👍
  • afterbang
    afterbang reacted to Wilsil's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    Enkele weken geleden zijn we even op en naar naar Adelaide gereden om onze nieuwe caravan op te halen. 5200km in 7 dagen. Op de heen weg...
  • FOL
    FOL reacted to Wilsil's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    Enkele weken geleden zijn we even op en naar naar Adelaide gereden om onze nieuwe caravan op te halen. 5200km in 7 dagen. Op de heen weg...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    • Hybrid.png
  • afterbang
    Informatieservice Buitenlandse Zaken We are pleased to announce that the consular team of the Netherlands consulate-general in...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread All things funny about Oz with Haha Haha.
Back