Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread LaStaVaZa BobtheCactus with Like Like.
    En het ergste is, de warmte komt niet eens naar binnen lijkt wel. Het huis blijft gewoon koud. Mini miss Rolls wil vaak buiten eten in...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Nogmaals even voorstellen. with Like Like.
    Heb je al eens gedacht aan freelancen/detachering/solofunctie/bureaufunctie/uitzend- of bemiddelingsconstructies/zelfstandig ondernemer...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread LaStaVaZa BobtheCactus.
    Denk dat je conclusie klopt. Noord voelt iets meer/dichter bij 'whatever is happening'. Zuid is ruimer opgezet met betere views richting...
  • afterbang
    afterbang reacted to BobtheCactus's post in the thread LaStaVaZa BobtheCactus with Like Like.
    Haha ja ik maak het mezelf gemakkelijk door Canberra gewoon in 2 stukken te delen, boven en onder het meer 😂 voor nu hebben we nog geen...
  • afterbang
    afterbang reacted to Sand's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Dit: https://npo.nl/start/serie/het-verhaal-van-nederland , is op "NPO start" daar heb je geen VPN voor nodig.
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Nederlandse TV.
    Niet alles lijkt te starten op NPO start zonder VPN? Ik kan van deze serie niet een aflevering starten bijvoorbeeld (zonder VPN) Ik heb...
  • afterbang
    afterbang reacted to Sand's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Veel op YouTube te vinden met NL ondertiteling en ook NL programma's...maar toch VPN nemen, al is het maar tijdelijk.
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Nederlandse TV with Haha Haha.
    En als je even geen last van haar wil hebben :), het volledige huwelijk van Willem-Alexander en Maxima in 2002, en de volledige kroning...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    AI zegt er dit over: Veel Nederlandse televisieprogramma's zijn te vinden op YouTube, zowel via officiële zenders als fan kanalen. Je...
  • afterbang
    afterbang reacted to Red dust's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    En als het giet! Met een natte hond in een daktent was niet ideaal.
  • afterbang
    Ah, je hebt een NL Netflix? Want onze is AU en heeft weinig NL’s laat staan NL subtitles. Ik zal SBS alvast doorspitten en wat dingen...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Aanvulling: SBS heeft geregeld Nederlandstalige programma's en films, met Engelse subs, maar je moeder kan dan gewoon luisteren naar het...
  • afterbang
    Engelse ondertiteling aan is heel normaal. Zelfs voor Engelstaligen. NPO start werkt alleen lekker met VPN volgens mij?
  • afterbang
    afterbang posted the thread Nederlandse TV in Kletsdoos.
    In October komt moeders weer over, en het zou wel aardig zijn om wat TV beschikbaar te hebben voor haar (in het Nederlands of met NL...
  • afterbang
    afterbang reacted to Sand's post in the thread Nogmaals even voorstellen. with Like Like.
    Ben ik er toch altijd van overtuigd geweest dat zoiets alleen in Darwin voorkwam….. Wat denk je van 'wheelnuts' aandraaien...of niet...
Back