Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Nogmaals even voorstellen. with Like Like.
    Ja dit speelt regelmatig door mijn/ ons hoofd. een eigen onderneming starten. Alleen wat je aangeeft de risicos zijn we nog niet klaar...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    Uiteindelijk is er geen perfecte setup. Leven veranderd, je wensen veranderen. Maar ook de ene trip is de andere niet. Zoals ik vorig...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Het grote auto topic with Haha Haha.
    Wij doen het met een 4 persoons tent, een awning aan de Forester dak rek op het dak. En wat luxe als een batterij en zonnepanelen...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    Been there, done that (minus lang slapende kids)
  • Wilsil
    Wilsil reacted to Rolls's post in the thread Het grote auto topic with Haha Haha.
    Wij doen het met een 4 persoons tent, een awning aan de Forester dak rek op het dak. En wat luxe als een batterij en zonnepanelen...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Nederlandse TV.
    You have won the Internet today 😂
  • afterbang
    afterbang reacted to Zwerver's post in the thread Nederlandse TV with Haha Haha.
    Mijn moeder kwam vorig jaar ook naar me toelopen: ik heb Netflix en YouTube nu wel uit hoor, wat kan ik nog meer kijken? Uhhhhh...
  • afterbang
    Yep, dat zelf vinden/kiezen op YT is een vak apart en een skill die de gemiddelde 70+ niet heeft. We hebben HBO Max, Netflix, Apple TV+...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Dat was voor mijn ouders ook wel een dingetje. Wij zelf hebben geen tv, dat wil zeggen wel fysiek een tv toestel maar we streamen...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread LaStaVaZa BobtheCactus with Like Like.
    En het ergste is, de warmte komt niet eens naar binnen lijkt wel. Het huis blijft gewoon koud. Mini miss Rolls wil vaak buiten eten in...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Nogmaals even voorstellen. with Like Like.
    Heb je al eens gedacht aan freelancen/detachering/solofunctie/bureaufunctie/uitzend- of bemiddelingsconstructies/zelfstandig ondernemer...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread LaStaVaZa BobtheCactus.
    Denk dat je conclusie klopt. Noord voelt iets meer/dichter bij 'whatever is happening'. Zuid is ruimer opgezet met betere views richting...
  • afterbang
    afterbang reacted to BobtheCactus's post in the thread LaStaVaZa BobtheCactus with Like Like.
    Haha ja ik maak het mezelf gemakkelijk door Canberra gewoon in 2 stukken te delen, boven en onder het meer 😂 voor nu hebben we nog geen...
  • afterbang
    afterbang reacted to Sand's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Dit: https://npo.nl/start/serie/het-verhaal-van-nederland , is op "NPO start" daar heb je geen VPN voor nodig.
  • afterbang
    Niet alles lijkt te starten op NPO start zonder VPN? Ik kan van deze serie niet een aflevering starten bijvoorbeeld (zonder VPN) Ik heb...
Back