Latest activity

• afterbang
    Goed dat we allemaal ergens anders naar toe gaan, het is al hectisch genoeg in Italië zonder toeristen 😉
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Family Zwerver (Q, Aysha and Sam) with Like Like.
    Jij krijgt het ook niet cadeau zeg. Au pairs op de vlucht, vloer naar de vaantjes door waterschade, autopech. Happy Immigration! Ik ben...
  • afterbang
    Niet zo spannend! 2 kids en een defecte auto! Dat lijkt me voldoende input voor wat spannende momenten ;) Jammer van de auto, we hebben...
  • afterbang
    afterbang reacted to Zwerver's post in the thread Family Zwerver (Q, Aysha and Sam) with Like Like.
    Tijd voor een update. Ook al is ons leven misschien wat minder spannend dan dat van velen van jullie, vonden we het toch weer tijd om...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Nederlandse TV.
    Ik had eerste even de plugin geïnstalleerd in Firefox. Werkt. Nu de VPN client geïnstalleerd op MacOS en werkt ook goed in de eerste...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Inderdaad het grote nadeel van yt, als je dan specifiek zoekt op Nederlandse shows/ programmas. Het zijn fragmenten of compilaties die...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Nogmaals even voorstellen. with Like Like.
    Ja dit speelt regelmatig door mijn/ ons hoofd. een eigen onderneming starten. Alleen wat je aangeeft de risicos zijn we nog niet klaar...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    Uiteindelijk is er geen perfecte setup. Leven veranderd, je wensen veranderen. Maar ook de ene trip is de andere niet. Zoals ik vorig...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Het grote auto topic with Haha Haha.
    Wij doen het met een 4 persoons tent, een awning aan de Forester dak rek op het dak. En wat luxe als een batterij en zonnepanelen...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    Been there, done that (minus lang slapende kids)
  • Wilsil
    Wilsil reacted to Rolls's post in the thread Het grote auto topic with Haha Haha.
    Wij doen het met een 4 persoons tent, een awning aan de Forester dak rek op het dak. En wat luxe als een batterij en zonnepanelen...
  • afterbang
    You have won the Internet today 😂
  • afterbang
    afterbang reacted to Zwerver's post in the thread Nederlandse TV with Haha Haha.
    Mijn moeder kwam vorig jaar ook naar me toelopen: ik heb Netflix en YouTube nu wel uit hoor, wat kan ik nog meer kijken? Uhhhhh...
  • afterbang
    Yep, dat zelf vinden/kiezen op YT is een vak apart en een skill die de gemiddelde 70+ niet heeft. We hebben HBO Max, Netflix, Apple TV+...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Nederlandse TV with Like Like.
    Dat was voor mijn ouders ook wel een dingetje. Wij zelf hebben geen tv, dat wil zeggen wel fysiek een tv toestel maar we streamen...
Back