Latest activity

• afterbang
    afterbang replied to the thread Ad in Sydney.
    Spanje is volgens mij ook wel tof, en de taal is de mooist klinkende taal in mijn ogen. Mijn stint werken voor Santander (de bank) heeft...
  • afterbang
    afterbang reacted to MichielpkSyd's post in the thread Ad in Sydney with Like Like.
    Woon jaartje of 18 in Australia. Brisbane/Sydney. Wij zijn van plan om ook toch wel (weer) eens buiten AU te wonen. Sydney is geweldig...
  • afterbang
    Europa is heel erg mooi op een heel andere manier dan Australie. Wat we hier hebben is in NL onbereikbaar, en in het meeste van Europa...
  • afterbang
    afterbang reacted to AdInSydney's post in the thread Ad in Sydney with Like Like.
    Ik ben hier op een skilled visa en had destijds alles uitbesteed aan een agency. Ik wist niet eens dat dit forum bestond haha. Het is...
  • afterbang
    afterbang reacted to Beebmeep's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Love Love.
    Geen Possums in mijn achtertuin, maar vond het geweldig dat een stel merels bovenop mijn dartsboard (onder de veranda) een nest bouwden...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Haha Haha.
    Ik ben nogal praktisch: als het niet regent groeien dingen niet zo hard en hoef je niet gras te maaien :). Ik vind het wel best als...
  • afterbang
    afterbang reacted to dave broekhuizen's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Haha Haha.
    Noch immer sehr froh mit meinem starlink, schneller wie 4g. Und noch besser, ich wird nicht jedem tach begrüßt. Nur dem erdste mal😇
  • afterbang
    afterbang reacted to Beebmeep's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    Ik waardeer regen een stuk meer sinds ik in Australie woon. Hier is het moeilijk voor te stellen, dat het in Nederland wekenlang grijs...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    Zomaar een brain fart die ik hier maar even neer type! Mijn relatie met regen is totaal veranderd sinds we hier wonen. (Zowel in...
  • FOL
    FOL reacted to dave broekhuizen's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Haha Haha.
    Noch immer sehr froh mit meinem starlink, schneller wie 4g. Und noch besser, ich wird nicht jedem tach begrüßt. Nur dem erdste mal😇
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Like Like.
    Kijk, ik ben een riante pensionado met een klein eigen winkeltje dat ik open wanneer ik zin heb. Maar je zal toch godferdehoeren een...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread LaStaVaZa Emulate.
    Telstra heeft zijn eigen tape! Plakt aan alles behalve waar het nodig is! Als ze hun best zouden doen om expres een slechte...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Haha Haha.
    Snort. @SteveSW heeft een voorspellende geest :). Ging alweer lekker met de Telstra/NBN upgrade van FTTN naar FTTP. Vorige week lagen...
  • afterbang
    Informatieservice Buitenlandse Zaken Dear Dutch national in Australia, We are pleased to announce that the consular team of...
  • afterbang
    Hoi Ad, welkom in het forum. Altijd goed om nieuwe geluiden te horen!
Back