Latest activity

• afterbang
    afterbang replied to the thread LaStaVaZa Emulate.
    Ik ben zelf ook echt een spiegel reverse-r, meestal ook nog zonder binnenspiegel. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn eerste...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Like Like.
    Rijles en rijexamen is voor mij ongeveer in het dinosaurustijdperk geweest. Kan me er geen bal van herinneren. Maar ik heb blijkbaar...
  • afterbang
    afterbang reacted to FOL's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Like Like.
    QLD, het Texas van Australië, stelletje discriminatoren. Feli met de nieuwe auto en respect.voor hoe jullie met de gezondheidssituatie...
  • afterbang
    Beetje saaie boel @Emulate ? Maar 2 dagen softballen voor gevorderden en dan al klaar? ;) EDIT: Ik ontdek net dat ze weer opnieuw...
    • 1763952850153.png
  • afterbang
    Volgens mij waren jullie Texas en wij Florida ;)
  • FOL
    FOL replied to the thread LaStaVaZa Emulate.
    QLD, het Texas van Australië, stelletje discriminatoren. Feli met de nieuwe auto en respect.voor hoe jullie met de gezondheidssituatie...
  • afterbang
    Ah, daarom ligt het minstens 1500km overal vandaan? ;)
  • afterbang
    afterbang reacted to SteveSW's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Haha Haha.
    Zo en bedankt! Dit had een goed bewaard geheim moeten blijven. What happens in Cairns stays in Cairns…..
  • afterbang
    Nooit meer wassen, wordt tie vanzelf meer antraciet ;)
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Like Like.
    Gag. En die Outback is er in zulke mooie, sjieke tinten (hebben we bij de dealer kunnen zien), brons metallic, mosgroen, navy blue...
  • afterbang
    Nieuwe (for you) auto! Gefeliciteerd! Wit is hier erg populair. Zo populair dat zelfs/ook wit-hater @SteveSW tegenwoordig in een witte...
  • afterbang
    Haha. In 2019 vroeg mijn Tilburgse nicht (nou ja, feitelijk een Baarkelse of Enschotse tegenwoordig) of ik als parkeeradres wilde dienen...
  • afterbang
    Europese merken hebben de ruitenwissers/richtingaanwijzers gewoon op dezelfde plek. Dat maakt het leven wel wat makkelijker. Ook de Jeep...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread LaStaVaZa Emulate with Like Like.
    Absoluut geen moeite mee, links of rechts rijden. 1ste keer ooit links rijden voor mij was in Denpasar Indonesie als 23 jarig mannetje...
  • afterbang
    Dank je wel, @Rolls <3. Mr Emulate heeft donderdag jl. zijn eerste immunotherapie (van voorlopig een reeks van 6) gehad. Ik was met...
Back