Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Haha Haha.
    kan ik "beleggen" 🤣
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Winter in WA.
    Denk dat we in een nationale cold snap zitten (behalve @SteveSW in Cairns natuurlijk ;) ) Bij ons zakte het tot 10 graden, zag van de...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Winter in WA with Wow Wow.
    Ik denk dat vandaag wel een persoonlijk record is. vanochtend werden we wakker met witte plekken op het gras in de achtertuin. en de...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    De prijs van een vliegticket AMS-BNE? :)
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Haha Haha.
    Hoe duur is het om dat te krijgen daar in de regio? Hier bij de Dutch Pantry betaal je de hoofdprijs voor dat soort beleg, Vlokken en...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Nogmaals even voorstellen..
    In ieder geval een flinke update! Wel jammer dat die baan nu weggevallen is, de zak met geld is fijn, maar een nieuwe weg uitstippelen...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Nogmaals even voorstellen. with Like Like.
    Zooooooo.... hier eens een beetje stof weg blazen. Wat is er allemaal gebeurt bij familie Rolls sinds november vorig jaar? Eigenlijk...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Winter in WA.
    Echt koud is het hier (op veel plekken) nooit nee. Echt koud binnen daarentegen ja, dat komt zeker voor! hahaha
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Winter in WA with Like Like.
    Hier in de Adelaide area, mjah het is winter en frisjes. maar echt koud? Het is meer koud in de avond met een graad of 7 - 10 als de...
  • afterbang
    Denk zeker dat de CV niet meer/vaak door een persoon gelezen wordt. AI filtert eerst alles en dan gaan er wellicht sommige CV's door...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    Ik heb het idee dat de meeste werkgevers de CV niet eens lezwn. Mijn dochter spolliciteerde voor vele banen en als ze al gebeld werd...
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    Ik heb hier in het forum regelmatig wat negatieve geluiden laten horen over AU werkgevers. En daar sta ik nog steeds achter, maar soms...
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    6 weken Singapore zitten er op, opdracht afgerond, dus nu weer terug naar Hoofd Onkruidwieder. Gister met 2 extra mannen, gesponsord...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Winter in WA.
    's Ochtends 5 graden op de fiets naar het werk is fris, terugweg 20 graden is lekker.
  • afterbang
    Absoluut! Zeker gezien de hele boel toch al geautomatiseerd is. Kleine moeite om na elke sollicitatie die de AI leest en in de virtuele...
Back