Latest activity

• afterbang
    afterbang replied to the thread Het grote auto topic.
    Net even met de motor pad, en kwam deze tegen ;)
    • IMG_6262.jpeg
  • FOL
    FOL replied to the thread Het grote auto topic.
    Net iets beter lezen ;-) DIRECTE chinese merken. Ik zei niet "als het in china gemaakt is". Daarbij, ja, als iets MINDER in China is...
  • afterbang
    afterbang reacted to Kennis-Koen's post in the thread Even Voorstellen Kennis-Koen with Like Like.
    Hierbij een even voorstellen post. Ik ben Koen, in de periode 2006-2010 heb ik in Australië gewoont (In een suburb Bayswater vlakbij...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Het grote auto topic.
    Mmm, een Porsche uit the 70's.........
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Het grote auto topic with Haha Haha.
    hahaha, of je weet het (nog) niet ;) Ignorance is Bliss! ;)
  • afterbang
    Het is wat ver, maar je bent welkom! Ja de ruimte hebben is wel fijn. Alice staat nu al weer een paar dagen op de hefbrug te wachten op...
  • afterbang
    afterbang reacted to Rolls's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    Ik heb niet echt "ervaring" maar ik heb ooit een maatje van me mee geholpen met zijn LARO en oude Buick in mijn defensie tijd. Als je...
  • afterbang
    hahaha, of je weet het (nog) niet ;) Ignorance is Bliss! ;)
  • Wilsil
    Wij hebben een BYD Dolphin sinds 2024 en het is een perfecte auto voor stads verkeer. Wordt thuis geladen door de zon en wij zijn nog...
  • Wilsil
    Dus je hebt ook geen mobieltje dan? Chips zijn gemaakt in China.
  • afterbang
    afterbang reacted to FOL's post in the thread Het grote auto topic with Like Like.
    hah ja dat is een lastige... ebike dan maar ;-) de EU & Japan zijn inderdaad behoorlijk achter gebleven helaas...
  • FOL
    FOL posted the thread Bayswater Victoria in Kletsdoos.
    Ik moet potentieel voor een training 2 dagen in Bayswater Victoria zijn. Tips en tricks voor die regio? Ik heb geen tijd voor...
  • FOL
    FOL replied to the thread Het grote auto topic.
    hah ja dat is een lastige... ebike dan maar ;-) de EU & Japan zijn inderdaad behoorlijk achter gebleven helaas...
  • afterbang
    Ik heb even snel gekeken welke merken er dan overblijven (volgens mij) En hoeveel types ze hier hebben voor onder de $70k KGM (2) Ford...
  • afterbang
    Ik snap wat je zegt hoor, maar het valt potverdorie niet mee om moreel een EV te kopen.... - Tesla... No comment - China... No comment...
Back