2nd time around... hoe gaat het nu?

Hoi kathleen,

Net je hele verhaal gelezen. Er is zeker nog interesse in je verhaal!
Maar sjonge wat een pech zeg! Maar ook ontzettend 'fijn' om de minder leuke kant te lezen/zien. Dit houdt ons weer op de grond om zo maar te zeggen;)
Ik hoop dat je man snel een baan vind, want wat gun ik het jullie dat het gaat lukken in Aus! Ik snap helemaal dat jullie nog steeds in de wel/niet blijven fase zitten. Als alles tegen zit zou ik ook niet zeker zijn van mijn zaak.
Take care en blijf updaten! Succes met de verhuur en de zaak!
 
Hi guys... gosh, I haven't been here in a long long time.... we leven nog! We zitten nog steeds in Australie en het is nog steeds niet makkelijk. Hoe gaat het met jullie allemaal???

Groetjes,
Kathleen
 
Ik had een poosje terug ook een update beloofd, maar moet er nog steeds voor gaan zitten. Hier in Bendigo gaat alles goed, incl. Ups en downs. Hopelijk kunnen jullie tussendoor toch genieten van de leuke/mooie/bijzondere of soms zelfs hele kleine dingen die op je pad komen, ondanks dat het niet gemakkelijk is. Take care en vooral veel succes.
 
Wij zitten nog waar we zitten. Dat geeft nu gelukkig de ruimte om redelijk actief aan een netwerkje te bouwen. Hopelijk maken we de landing dan wat zachter ;)

En hopelijk zitten jullie binnenkort ook (weer) wat comfortabeler!
 
He Kathleen, Ik heb nog eens even je lastavaza teruggelezen, maar een diepe buiging voor je doorzettingsvermogen! Heb je je bedrijf een beetje op de rails en heeft manlief inmiddels werk?
 
Hi Red Dust. Dank je! Antwoord op je vragen: t kan allemaal beter... work in progresz. Helaas is werk + L3VEL allemaal los/vast/troelala. Maar wel inmiddels ons huis verkocht, hoera!! We're hanging in there!
 
Last edited:
hallo Kathleen, ik wens jullie nog veel sterkte in het land van Oz. Hang in there. They call Australia for a reason the land of Oz. A place not only where you can dream but where dreams can be made real.
 
Iemand nog contact met Kathleen? Ben benieuwd hoe het gaat :)
 
Back
Top