Aangenomen!!!!!

Lente

New Member
Jawel, ik ben aangenomen bij de Western Australia Police!!! Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste job interview in Londen gehad, en blijkbaar was men toch wel tevreden, want ze bieden me een baan aan!
Nu alleen nog mijn medicals (aanstaande donderdag), visum aanvragen, en ik hoop rond juni dit jaar naar Perth te vertrekken!!! Oh ja, ook nog even m'n apartement verkopen... klein detail!
Ik ga weer feest vieren (jawel, Australische wijn van de Albert Heijn)... JOEPIE !!!  :lol:

Lente
 
Gefeliciteerd hoor Lente!!

Laat je wel even weten waar je precies gestationeerd wordt in Perth? Zodat we kans hebben te voorkomen om door jouw aangehouden te worden voor een speeding o.i.d. .. ;-)

M.vr.gr.

Perthpete
 
:dance: :congrats:

Jammer dat ik niet naar WA emigreer, ik had mezelf graag een keertje door je op laten pakken  :-D

Veel plezier bij de West Australische Pliessie!
 
Dat is pas goed nieuws, wij willen namelijk ook naar perth, kan ik daar lekker rondscheuren.
 
Gefeliciteerd Lente,

Ik sluit me aan bij Perthpete; laat ons even weten waar je standplaats is, in geval van speeding :lol:

Juni?? Da's in een paar maanden!! :-D

Rene
 
Hi Lente,

GEFELICITEERD!!! :up:.

Alvast succes met het zoeken van een apartement en natuurlijk met de laatste paar maandjes in NL :).

Groetjes,
Mel
 
Geweldig! Gefeliciteerd!!

Groetjes Lin!

Ps: Hoe was de Australische wijn van de ALbert Heijn? (Leuk voor een Sinterklaas gedichtje!)
 
Hee leuk zeg! Gefeliciteerd!  :) :)

Kan je èchte Australische wijn drinken!  :-D :-D

Irene
 
proficiat :up:
Jij hebt het helemaal voor elkaar een baan in WA en in Perth.
Suc6 met de verkoop van je appartement..
Groetjes
 
Hoi Lente,

Gefeliciteerd, super nieuws!  :applaus:

Mijn broer woont in Perth, dus als je een dronken schotsman tegenkomt  :drink:, doe de groeten van mij!

Veel plezier de komende maanden met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Susan
 
Jeetje wat goed Lente!!

Ik ben alweer een tijdje weg bij de politie dus daarom nemen ze mij niet aan... :-(
Maar ja...ik ga weer wat anders proberen om naar down under te emigreren.
Heb respekt voor je hoor! en hou ons op de hoogte he?!

:)
 
[shadow=red,left][/shadow]FANTASTISCH :happysun: :happysun: :happysun:


groetjes Astrid  :fish:
 
Hoii,

Super zeg  :congrats:  met je nieuwe baan.

Heerlijk zeg Lente deze zomer (winter) al naar Australie.

Succes met de rest van de voorbereidingen!

Liefs Eutrice
 
Gefeliciteerd, en heel veel sterkte met de voorbereidingen!

Groetjes Sander :up:
 
Back
Top