Annelies en Thijs naar Australië

Ik zit ook al voor mijn postbus. Maar jullie liepen een paar dagen voor.... Dus ik moet nog even geduld hebben. Welke datum hadden jullie ook alweer de aanvraag bij Mickleham ingediend? (linksom of rechtsom, die beloofde 5 dagen halen ze niet...:rolleyes:)
 
Last edited:
Ik zit ook al voor mijn postbus. Maar jullie liepen een paar dagen voor.... Dus ik moet nog even geduld hebben. Welke datum hadden jullie ook alweer de aanvraag bij Mickleham ingediend? (linksom of rechtsom, die beloofde 5 dagen halen ze niet...:rolleyes:)

15 september kregen we de bevestigingsmail voor de aanvraag. Toen hebben we er maandag maar eens achteraan gemaild en vanochtend kregen we het akkoord.
 
15 september kregen we de bevestigingsmail voor de aanvraag. Toen hebben we er maandag maar eens achteraan gemaild en vanochtend kregen we het akkoord.

Aha, wij hebben de 20e de bevestiging van aanvraag gekregen. Dus ik zal van de week ook eens aankloppen als dat helpt.
 
leuk en interessant om te lezen! Wij denken eraan om alles ook achter te laten en weer opnieuw te gaan beginnen op termijn. Gelukkig op het moment geen diertjes meer om over na te denken, tocht stiekem wat zorgen minder.
 
15 september kregen we de bevestigingsmail voor de aanvraag. Toen hebben we er maandag maar eens achteraan gemaild en vanochtend kregen we het akkoord.

En hier ook hetzelfde verhaal :)

Vrijdag middag een mailtje gestuurd. Maandag de bevestiging gekregen voor onze 3 stofnesten.
(met een verontschuldiging dat het langer geduurd had dan gemeld, dat dan weer wel :up: )
 
En hier ook hetzelfde verhaal :)

Vrijdag middag een mailtje gestuurd. Maandag de bevestiging gekregen voor onze 3 stofnesten.
(met een verontschuldiging dat het langer geduurd had dan gemeld, dat dan weer wel :up: )

Fijn!! Ik had toevallig vandaag weer drama er mee... blijkt dat maar 1 kat is geaccepteerd en de andere nogsteeds op awaiting assesment staat...o_O
Lekker handig allemaal... Ik ging alles dubbel checken en kwam er toen ineens achter omdat ik de datum van quarantaine 1 dag moet verschuiven ivbm de 180 na de RNATT bloed test. Ik had al een bonus dagje ingelast just to be sure maar het reizen duurt 2 dagen in plaats van de ingecalculeerde dag.

Lekker onduidelijk want ze hadden bij het quarantaine centrum aangegeven dat ik vanaf de 10e terecht kon (dus de 11e gereserveerd, just to be sure) maar ze mogen dus pas vliegen vanaf de 10e en om de 11e aan te komen moeten ze al de 9e hier weg...

Gelukkig niet heel erg dramatisch, en goed dat ik er nog maar een goed naar keek want eentje mag dus nog niet mee :p maar zal wel blij zijn als het eindelijk allemaal op orde is... zeker nu blijkt dat een van de twee dus nog steeds niet is geaccepteerd...:confused:
 
:eek:

Damn, nee ik kreeg keurig 3 mailtjes. Voor elk stofnest 1 mail. Alle data waren zoals ik aangevraagd had.

Ja met die dagen kan best een puzzel zijn. Hier is het ook op maandag vliegen, dan komen ze woensdag in Mickleham aan en dan moeten ze dus tot zaterdag zitten. Gelukkig kun je ze wel op zaterdag op (laten) halen. Komen ze zaterdag ergens in de loop van de dag hopelijk aan in in Canberra.

Maar nu Mickleham bij ons geregeld is kunnen we dus de vluchten puzzel starten bij VCK. (Zij doen die puzzel)

Succes met regelen! Kunnen volgend er weekend in Nijmegen hopelijk samen op drinken!
 
Weer een klein stapje dichterbij. De laatste dag werk. Voor het eerst sinds onze opleiding zijn we werkloos. Toch gek om afscheid te nemen wetende dat je elkaar hoogstwaarschijnlijk nooit meer zult zien.

Verder vannacht voor het eerst echt wakker gelegen om het hele verhaal. Ineens realiseerde ik me wat er nog gebeuren moest en hoe weinig tijd we stiekem nog maar hebben. Gelukkig ben ik nu werkloos, dus kon ik meteen in werkmodus verder met dingetjes regelen voor de grote verhuizing. Minder dan twee weken nog...
 
Gaaf man zo'n laatste werkdag. Reken maar dat verschillende collega's je benijden en zich realiseren dat zij dit niet durven! En wakker liggen en wat twijfels: het hoort allemaal bij het emogreren, maar volgens mij hebben jullie de boel aardig onder controle. En inderdaad, die collega's (althans de meeste) zie je niet weer. Hoewel ik na 2.5 jaar nog steeds Nederlandse LinkedIn verzoekjes krijg.
 
Back
Top