Baby box

Perthmum2B

New Member
Hallo Perthenaren,

Heeft iemand nog tips of ideeen hoe ik hier aan een echte Nederlandse baby box zou kunnen komen? Zijn d'r misschien winkels met tweedehands spullen die vooral uit Nederland komen, of een swap site met Nederlandse spullen of zoiets? Of misschien kent iemand hier nog iemand die d'r een overheeft en die zou willen doorverkopen?  :?

Om zo'n ding over te laten komen vanuit Nederland, dat kost een klein vermogen. Dus dacht ik, ik probeer het eens op deze manier. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen  :up:

Alvast bedankt!  :smile:
 
We hebben nog wel een doos van wij jonge ouders, maar daar zit nu iets heel anders in. Een paar zwitsal tubes hebben we ook nog wel. de meeste reclame foldertjes die er in zaten heb ik weggegooid voordat we overgingen. :cry:

zoek je iets specifieks. :?

groetjes Erik
 
Wellicht kan je iemand in Nederland vragen om er eentje voor je te kopen en die dan mee te nemen in een container richting Australie.

of hier misschien: http://cebas.ikea.com.au/TemplateHome.asp?page_id=33612300051006&se_id=22&site_id=30005
 
Ik weet niet wanner je de box nodig gaat hebben, maar wij komen naar Perth zodra ons visum rond is (we hopen toch echt binnen een paar maanden) en kunnen dan eventueel wel een box meenemen in de container.

Groetjes,

Sacha
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en het meedenken  :up:

Eric, ik denk dat jij iets anders in gedachten hebt dan ik bedoel, ik bedoel zo'n groot vierkant ding met 'tralies' waarbinnen je baby veilig kan liggen en leren rollen en spelen enzo :)

Joep, ik krijg via jouw link alleen de algemene Ikea website, daar had ik al eens gekeken, maar ik kan d'r geen baby box op vinden. Jij wel?  :|

Sacha, dat is een superaanbod. Dat zou echt helemaal te gek zijn. Maar we zouden ff moeten uitzoeken of het 'logistiek' ook haalbaar is. Het hangt er een beetje vanaf waar jullie in Nederland wonen en waar jullie in Perth gaan wonen. Maar daar stuur ik je nog wel ff een pmmetje over.  :up:

Nogmaals, hardstikke bedankt voor jullie meedenken, ik waardeer het enorm  :smile:
 
[quote author=Perthmum2B link=topic=9544.msg129824#msg129824 date=1230857913]
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en het meedenken  :up:

Eric, ik denk dat jij iets anders in gedachten hebt dan ik bedoel, ik bedoel zo'n groot vierkant ding met 'tralies' waarbinnen je baby veilig kan liggen en leren rollen en spelen enzo :)

Joep, ik krijg via jouw link alleen de algemene Ikea website, daar had ik al eens gekeken, maar ik kan d'r geen baby box op vinden. Jij wel?  :|

Sacha, dat is een superaanbod. Dat zou echt helemaal te gek zijn. Maar we zouden ff moeten uitzoeken of het 'logistiek' ook haalbaar is. Het hangt er een beetje vanaf waar jullie in Nederland wonen en waar jullie in Perth gaan wonen. Maar daar stuur ik je nog wel ff een pmmetje over.  :up:

Nogmaals, hardstikke bedankt voor jullie meedenken, ik waardeer het enorm  :smile:
[/quote]


Ohh bedoel je zo'n ding.
er staat er wel een te koop op e-bay in kenwick. Nog 7 dagen.

succes en groetjes

Erik
 
Ha Eric,

Ja, ik heb hem gevonden. Maar dat is zo'n Australische zonder bodem en dus niet echt geschikt voor een pasgeborene. Ik ben op zoek naar een box met verstelbare bodem. Het lijkt erop dat ze die hier in Oz niet kennen. Ik heb het ook nog nagevraagd bij een babywinkel, maar die hadden geen idee waar ik het over had...  :|

Maar niettemin, weer bedankt voor de tip. Leuk dat je meedenkt!  :up:
 
misschien kan dit je helpen....

http://www.babiesgalore.com.au/show_product_search.php?searchtype=category&categoryid=29

volgens mij heet het hier een play pen... :?
 
Zie ook dit draadje: http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,9209.0.html

Het campingbedje als box werkt nog steeds prima voor mijn zoontje van 9 maanden. Als pasgeborene lag hij in de verhoogde bassinet maar nu hij kan zitten/staan hebben we dat eruit gehaald en speelt hij op de bodem.
 
Oh, hehe...heb net vanmorgen dezelfde vraag gepost. Heb ook gereageerd op je 'zwanger in Perth' topic trouwens.

Wellicht dat we een 'box-invoer-bedrijf' kunnen opzetten - ben me al maanden suf aan het zoeken...
grtz. tanja
 
Hallo voor degene die op zoek zijn naar een nl babybox.
Ik heb er nog een staan. Een tweelingbox met lade, bruin van kleur.
Als je intresse hebt kun je me mailen op vogelbekkie@msn.com


Groetjes Wilma
 
Nu was ik altijd al gek op knutselen enzo... dus nu weet ik in ieder geval wat ik kan gaan maken als we in Aussie terecht komen :grin:
 
Blijf kijken op Ebay. Ik heb vorig jaar een box gevonden voor Ben! Voor $100 kon ik hem hier in Brisbane ophalen. Verstelbare bodem, zwenkwieltjes en zag er uit als nieuw. Het was een Deens gezin die hem verkocht.
Je weet maar nooit!
 
Back
Top