Bijna weg - woensdag!

Simone

XPdite Hero
Nou, daar ga ik!

(helft al verteld overal, maar goed)
Nog steeds niet zenuwachtig, maar dat komt vast wel.....

Zaterdag afscheidsfeest gehad.
110 mensen.
Vanaf 14 uur, in de tuin van mijn schoonouders. We hadden heeeel erg veel geluk met het weer!!! Een klein buitje maar.
Was heel gezellig, was wel moeilijk iedereen te spreken omdat het zo druk was...!!
Vandaag naar Zaandam geweest voor Oma's, die vonden het wat moeilijker, maar ik heb niet zo'n heel hechte band met hun verder.

Woendag om 9 uur vertrekken we met een gehuurd minibusje(2 families) naar Dusseldorf. Om 15.15 vliegen we naar Dubai, voor een tussenstop van 3 uur. Daarna 10 uur naar Perth.
Daar komen we dan om 17.25 uur op donderdag aan.
De eerste 1/2 nachten bij Nederlandse vrienden van mijn ouders logeren(die ontmoeten we in 1987 in het migrantencentrum :D ), die wonen iets buiten Perth, ten noorden.
Dan vrijdag of zaterdag auto huren (www.bayswatercarrental.com.au) en naar vriendin Emily in Leederville. Daar logeren we ongeveer 2 weken. Dan maandag en daarna dus taxfile number, auto kopen, werk, medicare, mobiel, rijbewijs........... :shock:
Well zin in, vind ik leuk! :D

Nou, ik zal z.s.m weer online zijn, maar zal wel een paar weken duren (Emily heeft geen internet thuis).

Succes allemaal met visums en verhuizingen!!! :D

groetjes

Simone
 
Goede vlucht en heel veel succes en plezier in Perth! :D
Tot over een paar maanden :wink: :lol:
 
Ik wens je een hele goeie reis en een zeer prettig verblijf in Perth bij al je vrienden en kennissen ! :)

Suc6 met het zoeken naar een woning ! :?

en veel geluk in Oz natuurlijk.. :D

greets,

Ingrid.
 
Ook van mei een safe trip gewenst en heel veel succes in je 'nieuwe' land!

KC
 
Voor de tweede keer, Heel veel succes en een goede reis.
En als je in Sydney bent natuurlijk wel ff langskomen voor een bakkie Senseo.

See Yah
 
Simone en Pascal,
Heel veel plezier en succes in Perth!!!
En natuurlijk een voorspoedige reis toegewenst!

Wie weet komen wij jullie nog eens tegen daar!

Maak er iets moois van :D
 
Ahh, bedankt allemaal! :D

En jullie zijn ook allemaal welkom in Perth! (we hebben zelfs 4 (!!) extra mattrassen voor logees, dus...... :D

Ik heb alles in mijn koffers kunnen proppen!!! Had ik niet gedacht met alle cadeaus en extra kleren die ik heb gekocht!!! Echt mooi!

Morgen proberen businessclass te vliegen, zou cool zijn! 8)
 
Simone said:
Ahh, bedankt allemaal! :D

En jullie zijn ook allemaal welkom in Perth! (we hebben zelfs 4 (!!) extra mattrassen voor logees, dus...... :D

Ik heb alles in mijn koffers kunnen proppen!!! Had ik niet gedacht met alle cadeaus en extra kleren die ik heb gekocht!!! Echt mooi!

Morgen proberen businessclass te vliegen, zou cool zijn! 8)

Goede reis en veel plezier en succes in Perth!

Succes ook met alles regelen daar en vergeet niet af en toe te relaxen. No worries.

groetjes Rob
 
Wow, spannend, voor jou is het avontuur begonnen!

Een plezierige reis gewenst, hopelijk gaat alles voorspoedig!

Lin
 
We zijn er!!!!!!!!!!!!!!!!

Later meer!

Ik zal een nieuwe post doen, in het Emigreren Australie gedeelte.


Alles gaat goed, verder nog niks gedaan! :D

Overdag 19 graden, 's nachts 2!!!! (echt koud zonder verwarming en isolatie :D )Zonnig etc. Woensdag pas regen verwacht.
 
Hi Simone

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen... Ik ook alleen dan een halve week voor jullie! Tot nu toe super weer gehad, alleen vandaag is het helaas wat minder... Dus dit keer niet zonnen bij Cottlesloe of in de Indian Ocean gaan:(
Ik hoop dat het morgen weer wat beter weer is ;)

groetjes Anne Marie
 
Hoi Anne Marie!

Ja, vies weer vandaag, en het blijft voorlopig zo (maar meer buig dan dit miezer weer), en het wordt nog kouder (17 graden). :(
Maar ach, ik loop nog steeds in trui, met paraplu nu.
 
Back
Top