chatroom

Jacky

New Member
Hoi,

ik weet niet of dit in de kletsdoos kan. Ik wilde de chatroom uitproberen, maar ik kreeg een groen vlak en kon nix doen. Klopt dat of heb ik iets verkeerds gedaan??? :shock: (ik vind deze zo leuk.)
 
Hi Jacky,

Als je op de chatroom druk duurd het ongeveer een minuut de eerste keer om de chatroom te krijgen. Probeer het nog een keer een wacht een poos. Als je nog steeds problemen hebt laat het ons even weten.
 
Silvia said:
Hi Jacky,

Als je op de chatroom druk duurd het ongeveer een minuut de eerste keer om de chatroom te krijgen. Probeer het nog een keer een wacht een poos. Als je nog steeds problemen hebt laat het ons even weten.

Hoi Silvia,

Ik heb um meer dan 3 minuten aan laten staan, maar nope. Geen beweging in te krijgen. Of komt het omdat er geen kip in de chatroom was????Niet letterlijk bedoeld :lol:

Ik hoor het wel van je...
 
Jacky said:
Silvia said:
Hi Jacky,

Als je op de chatroom druk duurd het ongeveer een minuut de eerste keer om de chatroom te krijgen. Probeer het nog een keer een wacht een poos. Als je nog steeds problemen hebt laat het ons even weten.

Hoi Silvia,

Ik heb um meer dan 3 minuten aan laten staan, maar nope. Geen beweging in te krijgen. Of komt het omdat er geen kip in de chatroom was????Niet letterlijk bedoeld :lol:

Ik hoor het wel van je...

Ik denk iets temaken met firewall. Als jij vanuit thuis probeert dan werkte de chat room prima maar vanuit bedrijf meestal niet....
Jacky ik weet niet vanuit waar jij chatroom probeert.
 
is er ooit wel eens iemand in de chatroom? misschien moeten we een tijd afspreken om met z'n allen te gaan chatten:D
 
badri said:
Jacky said:
Silvia said:
Hi Jacky,

Als je op de chatroom druk duurd het ongeveer een minuut de eerste keer om de chatroom te krijgen. Probeer het nog een keer een wacht een poos. Als je nog steeds problemen hebt laat het ons even weten.

Hoi Silvia,

Ik heb um meer dan 3 minuten aan laten staan, maar nope. Geen beweging in te krijgen. Of komt het omdat er geen kip in de chatroom was????Niet letterlijk bedoeld :lol:

Ik hoor het wel van je...

Ik denk iets temaken met firewall. Als jij vanuit thuis probeert dan werkte de chat room prima maar vanuit bedrijf meestal niet....
Jacky ik weet niet vanuit waar jij chatroom probeert.

Ik heb het vanuit huis gedaan. Het lijkt mij een leuk plan om gezamelijk een tijd af te spreken en dan te gaan chatten... :lol:
 
Jacky said:
Hoi,

ik weet niet of dit in de kletsdoos kan. Ik wilde de chatroom uitproberen, maar ik kreeg een groen vlak en kon nix doen. Klopt dat of heb ik iets verkeerds gedaan??? :shock: (ik vind deze zo leuk.)

chatten lijkt me ook leuk, maar zelfs na vijfminuten en zonealarm te hebben uitgeschakelt wil het mij niet lukken om de chatroom op te komen.

rob
 
Ik weet helaas niks van die chatroom............
Maar, hij doet het bij mij ook niet (en een paar weken geleden wel...)
Ik zal Louw(Lost/Administrator) wel even emailen... maar weet niet wanneer die zal reageren, want hij zit bij zijn vriendin in Tasmania ;) :D

En, tja, misschien had dit bericht in 'Dit forum' gemoeten, ik weet het niet, twijfelgeval, dus laat maar :D

Ik ben niet echt een chat type (hou bijv ook niet van msn), dus ik doe niet mee, maar het is idd wel een goed idee om een tijd af te spreken
:)
 
Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken, ik wil het chatten uitproberen. Wat dachten jullie van vanavond?
 
Tis jammer dat ik het venster niet kan maximaliseren. Misschien hoeft dat ook helemaal niet en is er een reden voor om het niet te laten maximaliseren, maar ik wou toch weer even een hollander spelen die weer wat te zei... heeft. :lol:
 
HO STOP, ik neem alles terug, het kan namelijk wel, maar wel met een omweg.

NO WORRIES! :oops:
 
De chatroom was tijdelijk onbereikbaar. Dit euvel is ondertussen verholpen 8).
 
Jeroen said:
HO STOP, ik neem alles terug, het kan namelijk wel, maar wel met een omweg.

NO WORRIES! :oops:
Het is inderdaad mogelijk om het venster te maximaliseren. Voor diegenen die er nog niet achter zijn, is de knop om het venster te maximaliseren niet actief. Je ziet daaronder echter nog een maximaliseer knop die bij de webbased irc-client hoort. Klik daar op. Je kunt nu wel het venster maximaliseren. Mocht je een die-hard irc-er zijn, dan kun je ook gewoon je eigen irc-software gebruiken om in de chatroom te komen. Voor meer informatie, kijk hier:

http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=123
 
Bij mij blijven problemen komen, wat zou kunnen betekenen dat het aan deze computer ligt. Ik hou het even voor gezien met deze computer, ik probeer het volgende week wel met een andere computer.
 
"Jeroen said:
Bij mij blijven problemen komen"]

wat een luxe om zo ff van computer te wisselen. je bent wel online geweest, maar even later er weer uitgelogd.

tot de volgende keer.
 
"Rob said:
Jacky said:
Amulya said:
Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken"]

oké...hoe laat ????

joepie, nog ff de chatroom uitgeprobeerd en het doet het :D
dus misschien ben ik vanavond ook van de partij.

snik,snik,snik. ben ik vanavond extra online gegaan om met iemand van de club te chatten. en nu is er niemand die met me wil/kan chatten. :? :cry:
ach ja, heb dus met mezelf gechat.
de volgende keer beter..

groetjes
 
"Rob said:
Rob said:
Jacky said:
Amulya said:
Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken"]

oké...hoe laat ????

joepie, nog ff de chatroom uitgeprobeerd en het doet het :D
dus misschien ben ik vanavond ook van de partij.

snik,snik,snik. ben ik vanavond extra online gegaan om met iemand van de club te chatten. en nu is er niemand die met me wil/kan chatten. :? :cry:
ach ja, heb dus met mezelf gechat.
de volgende keer beter..

groetjes

Hoi Rob,

Ik zou thuis zijn, maar er kwam iets tussen....Misschien kan er een vaste tijd en dag afgesproken worden, dat iedereen dat weet en als je wil kun je dan chatten??
 
Back
Top