Even voorstellen. Angelique-Monique.

Hoi Angelique-Monique, welkom!
Interessante naam! 2 in 1.

@Edireliro:
Made in Holland? Ik zie ook vaak 'Made in China', 'Made in Germany', 'Made in France' et cetera...:D

Jawel Hardcore! Made in Holland, maar we hebben wereldwijd onze sporen nagelaten. En heel handig als je mensen uit moet leggen hoe je Made schrijft (onvoorstelbaar hoe vaak daar in NL Naarden van werd gemaakt) :).
 

zou je misschien leuk vinden om prive te mailen??

Ik ben in Breda geboren maar ken Zevenbergen alleen als plaats waar ik woon. Mijn man is wel een echte Zevenbergenaar.
Ik was 17 toen ik met Australië in aanraking kwam.

Ik ga volgend jaar voor de 4de keer er heen. Ik kan nu al niet wachten. Ik ben in staat om nu te boeken hahah.

Groetjes, Angelique-Monique.
 
Ik ben in het verkeerde land geboren.

Mijn ouders hebben voor dat ze kids kregen maar wel samen waren het aan bod gehad daar te gaan wonen, maar mijn moeder kon haar fam. niet achter laten, anders was ik nu misschien wel een Australische. Damnnnnnnnnnnn.

Misschien wordt ik het nog wel eens. Zou alleen willen weten wat het zo;n medisch onderzoek in houdt.


groetjes

Angelique-Monique.

P.s. Edireliro, Welke wijk heb jij gewoond in Zevenbergen?
 
P.s. Edireliro, Welke wijk heb jij gewoond in Zevenbergen?

In de Willem III straat, achter de (Peugeot?) garage.
Ik weet er niet veel van, maar kwam graag bij een paar kennissen op bezoek. Vroeger zei ik altijd dat ik daar wel wilde wonen. Ik ben iets te ver uitgekomen denk ik :p

Afterbang heeft gelijk...dat medisch onderzoek stelt echt niks voor. Wij waren in Brussel en het was alles bij elkaar een bijzondere gebeurtenis. Ergens in mijn Lastavaza vindt je daar wel iets van terug.

Ik ben benieuwd waar jullie uitkomen.
 
ik vraag me wel eens of ze geen personeel nodig hebben op de planning voor meubels die hergebruikt worden, immers kan je ook mensen van je eigen land dat laten doen.

Ik wil graag werk vinden in de administratie maar er zijn geen bedrijven die ik ken die mijn in Australië willen plaatsen. Zeker niet mijn huidige werkgever die al moet besparen.


Groetjes

Angelique.
 
hi Edireliro,

Ja dat ken ik wel. ik woon in de buurt van de Virtus. oude gedeelte van Zevenbergen.

Kom je overigens nog wel eens naar Nederland.

We gaan volgend jaar naar Australië op vakantie. We willen naar naar Victoria, Queensland en nog een plaats aan doen. We willen zeker 4 weken gaan als het al geen 6 is, maar ja zit natuurlijk ook met collega's.
We willen dan rond trekken. zal in de maanden juli/aug. worden ivm dat die kleine van ons als verplicht naar school moet.

Ik kan niet wachten tot het zover is.

groetjes Angelique
 
hi Edireliro,

Ja dat ken ik wel. ik woon in de buurt van de Virtus. oude gedeelte van Zevenbergen.

Kom je overigens nog wel eens naar Nederland.

We gaan volgend jaar naar Australië op vakantie. We willen naar naar Victoria, Queensland en nog een plaats aan doen. We willen zeker 4 weken gaan als het al geen 6 is, maar ja zit natuurlijk ook met collega's.
We willen dan rond trekken. zal in de maanden juli/aug. worden ivm dat die kleine van ons als verplicht naar school moet.

Ik kan niet wachten tot het zover is.

groetjes Angelique

Hoi, hoi!
Wij zijn nu sinds januari hier en het bevalt prima in Bendigo, VIC. Dit jaar zullen we niet naar Nederland gaan, maar ergens volgend jaar willen we wel gaan, zeker nu opa en oma nog in goede gezondheid zijn. Eerst weer even sparen, dan verder plannen maken.

Ik hoop van harte dat jullie je droom uit kunnen laten komen. Een mooie vakantie is alvast heerlijk om naar uit te kijken. Wie weet wat er van komt.

Doe je Zevenbergen (en vooral Made) even de groeten van ons?
Doei.
 
Back
Top