evisitor 651 foutmelding

Hallo allemaal,

Wij zijn volop bezig om onze verkenningsreis naar down under voor te bereiden. Wij wouden echter vandaag onze toeristen visa's aanvragen maar kregen na het formulier te hebben ingevuld volgende foutmelding:
The following errors have been encountered:
  • 1. Departmental systems indicate that you are unable to make an application for an eVisitor. Please contact the nearest Office of this department.
Alles is correct ingevuld en we voldoen zeker aan de criteria. Weet iemand wat we hier aan kunnen doen of welke instantie we hoe, hier voor kunnen aanspreken?

groetjes

Bram&Yentl
 
Nee We zijn er nog nooit geweest. Maar het loopt fout bij het invullen van het aanvraag formulier zelf. Er komt dus nog geen werknemer aan te pas.
 
Gelukkig maar. Dus ergens maak je een foutje, maar waar? Tickets al geboekt? Anders kunnen zij ook voor jullie je toeristenvisum aanvragen.
 
Nee tickets zijn nog neit geboekt. En we zijn allebei van België. Hoe gaat dat in zijn werk toeristenvisum aanvragen via tickets?
 
Zij bieden aan om het voor je te regelen, tenminste dat doen ze hier in NL....zal even kijken naar je duitse verhaal
 
Niemand die toevallig duits spreekt? op het volgende forum bespreken ze het probleem maar met de autovertaling geraak ik er niet aan uit. http://www.reisebineforum.de/viewtopic.php?t=25970
Heb 'm niet helemaal gelezen, maar het lijkt veel op wat bij mij ook gebeurd is.
Die Duitsers hebben het over een gevalletje verwisseling van de 0 en O (nul en OH).
Is bij mijn Permanent visa ook gebeurd.
Ik had veel problemen om op Schiphol in te checken bij onze emigratie.
Bij een terugreis vanaf Bali weer, toen kwam er uit dat er een probleem met een nul in mijn visum of paspoort nummer was.
Toen ik een aantal weken geleden voor mijn citizenship test ging, kwam ik er dus achter dat er een nul en OH omgedraaid waren in mijn paspoort nummer.
Want toen ik deze zelf eens veranderde kon ik in ene wel de online aanvraag doen.

Ik zou zo zeggen, probeer eens wat nullen en OH-enom te draaien ;-)

Bart
 
simpel! Gelukkig kan ik nog een beetje Duits....als je een 0 hebt in je paspoortnummer moet dat een NUL zijn dus geen hoofdletter o-O
is dat het misschien bij jullie?
 
Ik heb geen nullen in mijn paspoort cijfer. Ik heb wel de gegevens van mijn gewone paspoort ingevuld. Moet dit het reispaspoort zijn?
 
Bedoel standaard paspoort dat je hier krijgt op het gemeentehuis. Wij gaan volgende week onze reispaspoorten (internationale paspoorten) aanvragen.
 
aha dus jij hebt het over een identiteitskaart en niet over een paspoort. Tja daar zou het in kunnen zitten inderdaad, want voor Australië heb je toch echt een internationaal paspoort nodig. Dan zul je dus moeten wachten tot je die hebt ontvangen en dan zou het moeten lukken.
Deze melding is er dus op gebaseerd dat je geen geldig reisdocument hebt op dit moment.
 
Ok. Dat verklaard alles:p. We hebben zelf nog nooit buiten Europa gereisd dus dit is allemaal nieuw voor ons. Heel erg bedankt voor de hulp!
 
hahahahaha sorry maar dan moet ik heel hard lachen; dus jullie gaan eindelijk eens de verharde weg op???
 
Back
Top