Long way down..Almost there..:)

We hebben een afspraak in Antwerpen gemaakt!!! Kunnen we al maandag terecht! En wat een verschil in kosten!!!

Kosten Meds: € 70 a 80,- p.p incl verzenden
X-Ray: € 26,- p.p


Een verschil van ongeveer € 250,-!! voor 2 personen!
Absoluut de moeite waard om naar Antwerpen te rijden en zeker omdat ze daar ook wat later in de middag kunnen wat in Amsterdam niet mogelijk is!
afro.gif

Eigenlijk is het schandalig dat er zo'n prijsverschil is...kun je nagaan wat die arts in Amsterdam er aan verdient!
Wij zijn naar Antwerpen geweest voor de medicals en voor 2 volwassene en 2 kids was het bijna €600 goedkoper dan in Amsterdam. :eek:

Fijn voor jullie dat het achter de rug is :up:
 
Wat fijn dat het allemaal zo vlotjes verloopt voor jullie!
Ben echt jaloers, zoals het persoonlijke contact met je CO. Je hebt alles in eigen handen, weet wie je CO is, weet overal meteen van af. Dat mis ik nu zo ontzettend. Juist wanneer het niet loopt zoals het hoort, vreselijk moeilijk om maar niks te horen, weken achter elkaar. Het gaat om ons leven en je moet maar blind vertrouwen hebben, best moeilijk voor een ongeduldige control freak als ikke. We kunnen zelf helemaal niks doen of vragen aan bijv onze CO, die haar werk niet doet zoals het hoort. Ik kom er zeker van terug... het is inderdaad prima te doen en zelfs veel prettiger als je het op eigen houtje kan doen. Dit hebben jullie en meerdere hier op Xpdite immers prima bewezen. :up:

Thanks Betty!
Het is zeker goed te doen, mits je je verstand erbij houd en redelijk tot goed Engels kan lezen, schijven en begrijpen. Maar het komt echt niet aanwaaien, je zal toch een hoop tijd en energie moeten steken in het uitzoeken van bepaalde dingen en de volgorde van de anvraag goed indelen.
Hoop dat jullie nu eens snel wat horen van jullie CO
afro.gif




Hulp bij de emigratie is leuk zolang je zelf maar de kapitein blijft op je emigratie schip! :up:

(Gat in de markt, misschien ga ik er wel iets mee doen, ik heb al een leuk idee. :wink: Alleen die hoge IELTS eisen van de MARA.... :|)


Wij hebben er ook al aan zitten denken....misschien een samenwerking?
grin.gif


 
X-Ray's zijn goed verlopen!
Meds verder ook goed, alleen Wendy moet van de week nog een keer urine inleveren omdat dat niet goed was.

Almost there...........
smiley.gif
 
X-Ray's zijn goed verlopen!
Meds verder ook goed, alleen Wendy moet van de week nog een keer urine inleveren omdat dat niet goed was.

Almost there...........
smiley.gif

Goed zo!
Dat van die urine heb ik reeds 3 maal gehoord van andere Vlaamse migranten, straf toch he?? Zou het aan de arts liggen, hoe is dat te verklaren?

Voor de rest: UP UP :up:
 
Wij hebben er ook al aan zitten denken....misschien een samenwerking?:grin:

Leuk!! Eerdaags maar eens de eerst vergadering plannen. :grin:


Hopelijk volgende keer urine wel goed, hebben ze nog gezegd wat er niet goed was?? :huh:
 
Hopelijk volgende keer urine wel goed, hebben ze nog gezegd wat er niet goed was??

Wij zijn ook in Antwerpen geweest en bij mij is het ook maar op het nippertje goedgekeurd. Als vrouw mag je niet in de buurt van je menstruatie zitten als je naar dat onderzoek gaat. Ze vragen dat wel aan de telefoon, maar bij mij was het nog 2 dagen voor het zover was, en ze zei dat het dan wel kon. Voor alle zekerheid mijn pil een dag extra genomen, en toch was er al bloed in mijn urine te vinden. Hij heeft het gelukkig zo gelaten en toch goedgekeurd, maar als vrouw moet je bij de datum voor het onderzoek daar wel rekening mee houden <_<
 
Ze testen op suiker, eiwitten en rode bloedcellen. Bij Wendy waren er dus een hoop rode bloedcellen aanwezig (geen menstruatie). Een tweede test was ook niet goed. Nu dus naar de huisarts morgen om een nieuwe test te doen, hopelijk is het dan wel in orde!!
 
Blaasontsteking??:|

Kan heel goed, of een nierbekkenontsteking of nier/blaas stenen ofzo... Vroeg me ook af wat ze nou testen met je urine toen wij gingen dus had het al een beetje opgezocht. Morgen ff langs huisarts en dan zal het wel duidelijk worden. Goodluck! :up:
 
Wij hebben nooit een plasje in hoeven te leveren bij de panelarts in Amsterdam (??)
 
Vandaag een urine test laten doen bij onze huisarts...alles in orde
afro.gif
afro.gif
grin.gif
grin.gif


Ook weer een email van de CO dat onze VOG's zijn aangekomen en dat ze nu alleen nog wachten op de Meds! Hoop dat ze net zo snel zijn met de Grant email!
grin.gif
grin.gif


@ Nien...Dat is raar..maar wij hoefde ook helemaal niet uit de kleren en zijn ook niet gewogen...blijkbaar zagen we er zo gezond en atletisch uit
wink.gif
 
Phew! Super fijn!!! :up:
Tis natuurlijk toch ff schrikken als het niet loopt zonder hickups! Mooi dat alles prima is en durf bijna niet meer hier te komen kijken... Ga echt janken hoor, als jullie voor ons die visum grant binnen halen, maar denk dat als de situatie omgedraaid zou zijn, jullie er net als ons zo over dachten. :wink: Fingers crossed dat ik mag janken van blijdschap net voor jullie de champagne ontkurken!
 
Ga echt janken hoor, als jullie voor ons die visum grant binnen halen, maar denk dat als de situatie omgedraaid zou zijn, jullie er net als ons zo over dachten. :wink:

Zeker weten dat we er net zo over zouden denken als we al 6 jaar bezig zouden zijn en weet ik niet hoeveel duizenden euro's aan een migratieburo hadden uitgegeven!!
angry.gif


We zijn wel erg benieuwd of we nou toch nog eerder die visumgrant zullen hebben dan jullie....word nu wel spannend
cheesy.gif
....stiekem toch een klein wedstrijdje
tongue.gif
grin.gif
Misschien allebei op dezelfde dag?
afro.gif


Hoop echt dat jullie snel wat te horen krijgen
afro.gif
 
Zeker weten dat we er net zo over zouden denken als we al 6 jaar bezig zouden zijn en weet ik niet hoeveel duizenden euro's aan een migratieburo hadden uitgegeven!!
angry.gif


We zijn wel erg benieuwd of we nou toch nog eerder die visumgrant zullen hebben dan jullie....word nu wel spannend
cheesy.gif
....stiekem toch een klein wedstrijdje
tongue.gif
grin.gif
Misschien allebei op dezelfde dag?
afro.gif


Hoop echt dat jullie snel wat te horen krijgen
afro.gif



hihihihi... en wel op Bevrijdingsdag!!!! We won!!!! :up:
 
Back
Top