Mountains' Lastavaza

Mountains

XPdite Sponsor
Pompiedompom hmm nanana....

Horen jullie dat lullige wachtkamermuziekje ook?
Pfffff, even niks anders te doen dan werken en kinderen opvoeden, business as usual, want we zitten te wachten op de beroepserkenning voor Social Worker door de AASW. Alles is ingediend half september.
Raar, na maanden toch aardig intensief ermee bezig te zijn geweest.
Nou ja, dan maar vast een lastavaza aanmaken, voor het goeie nieuws dat gaat komen.

Oh wacht even, Mick gaat weer zingen in mijn hoofd...
I'm not waitin' on a lady.....
I'm just waitin' on the AASW. (I'm just waitin' on the AASW....)
 
Hopelijk komt er snel een antwoord. Tot die tijd... Ik zit naast je in de wachtkamer. Wij hebben afgelopen week de laatste documenten ingeleverd en wachten nu ook op een antwoord van ASC (Australian Computer Society). Hopelijk gaat het snel. Zaterdag de IELTS...
Heb jij de IELTS al gedaan?
 
Hopelijk komt er snel een antwoord. Tot die tijd... Ik zit naast je in de wachtkamer. Wij hebben afgelopen week de laatste documenten ingeleverd en wachten nu ook op een antwoord van ASC (Australian Computer Society). Hopelijk gaat het snel. Zaterdag de IELTS...
Heb jij de IELTS al gedaan?
Yep, anders kon de AASW niet beoordelen, was onderdeel van assessment. Zie topic "IELTSblues"
Veel succes zaterdag!
 
Yep, anders kon de AASW niet beoordelen, was onderdeel van assessment. Zie topic "IELTSblues"
Veel succes zaterdag!

Oei! Dat klinkt best heftig zo'n dag IELTS'en (even je topic IELTS blues gelezen). Gelukkig lift ik mee en moet ik gemiddeld een 4,5 halen, maar m'n vriend moet op elk onderdeel minimaal een 7 halen en een 8 is nog beter. We zijn druk met de studie, maar laten we ook hopen dat de goden ons goed gestemd zijn....... ;-)
 
He Anna Louise,
Ik zou nu ook moeten zitten studeren voor IELTS op zaterdag! Maar afgelopen week huis verkocht!!!!! dus er gaan duizendeneen dingen door mijn hoofd en dan niet in het Engels. Morgen en de dagen erna maar flink aan de slag met schrijfoefeningen.... Zie je zaterdag!
 
He Anna Louise,
Ik zou nu ook moeten zitten studeren voor IELTS op zaterdag! Maar afgelopen week huis verkocht!!!!! dus er gaan duizendeneen dingen door mijn hoofd en dan niet in het Engels. Morgen en de dagen erna maar flink aan de slag met schrijfoefeningen.... Zie je zaterdag!

Gefeliciteerd!!!!! Wauw wat een goed nieuws! Ik probeerde je een PM te sturen, maar dat lukte niet. Ik snap dat je er nu even niet bij bent met je hoofd. Hopelijk kun je je aandacht verzetten. Succes en tot zaterdag! Dan drinken we er wel even een koffietjes op he!
 
Pfioew... weer een belangrijke stap gezet.
Naaste familie en vrienden ingelicht. Zag ik tegen op. Reacties waren warm en begripvol, maar het moet nog indalen denk ik.
Trots op hoogbejaarde ouders aan beide kanten, die aangeven ons alle kansen te gunnen, ook al gaan we elkaar zo missen.
 
Naaste familie inlichten is altijd een spannende stap. Fijn dat ze het zo goed oppakte. Dat moet toch een opluchting zijn. Succes met de verdere stappen.
 
Back
Top