Annelies en Thijs naar Australië

ykY6LJq.jpg


iSWRZto.jpg


Doei spulletjes!
Vanmiddag nog even naar de bank om te kijken of er voordelen zijn om bij ING te blijven als we daarheen gaan, want daar hebben ze ook ING en... ons uitschrijven :D

We kunnen nu niet meer terug, onze spullen gaan daarheen, dus nu moeten wij ook ;)
 
Weer een stap, nu komt het wel heel dichtbij! Ik weet van manlief dat hij dit het moeilijkste moment vond; geen spullen meer, (voor ons) geen honden meer, baan opgezegd, huis verkocht en alleen nog maar een koffer met je hele hebben en houden. Maar jullie hebben wel een en heel bescheiden stapeltjedozen moet ik zeggen! Wij kregen de container met moeite dicht!
 
Weer een stap, nu komt het wel heel dichtbij! Ik weet van manlief dat hij dit het moeilijkste moment vond; geen spullen meer, (voor ons) geen honden meer, baan opgezegd, huis verkocht en alleen nog maar een koffer met je hele hebben en houden. Maar jullie hebben wel een en heel bescheiden stapeltjedozen moet ik zeggen! Wij kregen de container met moeite dicht!

Ja we hebben alle meubels hier gelaten. Oude troep en m'n broertje wilde het overnemen.
Ik kan niet ontkennen dat het leven zonder spulletjes wat wennen is. Het huis was geautomatiseerd, dus automatisch lampen aan en veel vanaf de telefoon te schakelen. Nu moet ik zelf lopen. Toch even wennen na een aantal jaar. Of neerploffen op de bank en naar een lege muur staren waar normaal de tv stond ;) Gelukkig hoeven we niet helemaal cold turkey, want we hebben onze laptops en telefoons nog.
 
ykY6LJq.jpg


iSWRZto.jpg


Doei spulletjes!
Vanmiddag nog even naar de bank om te kijken of er voordelen zijn om bij ING te blijven als we daarheen gaan, want daar hebben ze ook ING en... ons uitschrijven :D

We kunnen nu niet meer terug, onze spullen gaan daarheen, dus nu moeten wij ook ;)
ING NL en ING AU hebben niets met elkaar, dus daar hoef je je ING rekening niet voor aan te houden.
 
Aftellen nu! Nog volop in de afscheidsbezoekjes en feestjes of heb je dat al achter de rug? Uitzwaai committee geregeld voor het vliegveld of wordt het een stil vertrek? Goede vlucht alvast!
 
Aftellen nu! Nog volop in de afscheidsbezoekjes en feestjes of heb je dat al achter de rug? Uitzwaai committee geregeld voor het vliegveld of wordt het een stil vertrek? Goede vlucht alvast!

Bedankt! Ja, we maken al grapjes dat we zo blij zijn als we in het vliegtuig zitten. Het is behoorlijk druk met mensen die nog even langs willen komen en dergelijke. We zijn volgeboekt letterlijk tot aan de vlucht. Uitzwaaien is alleen directe familie. Veel vrienden wilden ook komen, maar het zal waarschijnlijk toch een wat emotionele aangelegenheid worden, dus we houden het klein.

Inderdaad aftellen. Gek hoor om dit te (kunnen) doen. Veel kleine dingetjes, zoals de was plannen, want ja, alles moet mee. En dat je zo mikt met eten en andere dingen dat het op is op zaterdag. Serieus huizen kijken en serieus solliciteren op banen die aan de andere kant van de wereld zijn. Heel gek, maar wel heel erg leuk.
 
Het is nu echt. Afscheid genomen van iedereen, afscheid genomen van Nederland. Alle spullen zijn netjes door de douane. We kunnen niet meer terug, en willen dat ook niet, maar we gaan alles en vooral iedereen hier wel echt missen. Iets wat je pas beseft als je voor de laatste keer kunt zwaaien.

Bedankt voor al jullie hulp om dit mogelijk te maken, we blijven uiteraard op het forum, alleen straks reageren we midden in de nacht ;)

NbNYpFq.jpg
 
Back
Top