TIG bijeenkomst

Bacchus

XPdite Hero
Op zaterdag 30 oktober is er een Amsterdam een info dag van de TIG groep. Zijn op dit forum mensen die zich hiervoor op hebben gegeven ? of zijn er mensen die hier al eens geweest zijn ?

Zo ja, is het de moeite waard om hier heen te gaan ?

Ben benieuwd naar jullie reactie, mijn vriendin wil hier graag naar toe maar ik ben bang dat het eigenlijk een commercieel praatje is voor hun zelf.
 
Is iemand wel is op z'n bijeenkomst geweest?

Heeft het zin of komen er alleen mensen die voor hun werk gaan en alles lekker door een agent laten regelen?

Eric
 
Moet ik hieruit opmaken dat nog nooit iemand naar zo'n bijeenkomst is geweest ? of dat het niet de moeite waard is om hier heen te gaan ??

Joost.
 
Ik dacht dat er misschien al eerder 1 is geweest.

TIG staat over het algemeen goed bekend trouwens, ik zou heen gaan als ik jullie was! Gewoon niet meteen wat tekeken of zo! :D
 
Onder "Emigreren - Nieuws en tips" staat ook een topic over TIG. Iets van "bijeenkomsten van the immigration group" ofzo.
 
leena said:
Onder "Emigreren - Nieuws en tips" staat ook een topic over TIG. Iets van "bijeenkomsten van the immigration group" ofzo.

Leena bedankt !

Het topic is boven water. http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=304



Simone said:
Ik dacht dat er misschien al eerder 1 is geweest.

TIG staat over het algemeen goed bekend trouwens, ik zou heen gaan als ik jullie was! Gewoon niet meteen wat tekeken of zo! Very Happy

Denk wel dat we er heen gaan, kan nooit kwaad denk ik.
 
Yep, ik ben in juni in Venlo geweest!
(ben een tijdje niet in de gelegenheid geweest om op het forum te komen).
Als je nog helemaal niets weet: altijd leuk om te doen.
Als je al genoeg weet: alleen doen als je met hun in zee wilt gaan, want ze vertellen niets dat je hier op het forum en met booklet 6 niet kunt weten!
 
"veronique said:
Bovendien zijn ze geloof ik 15 euro gaan vragen"]

Klopt, ik heb per mail een bevestiging ontvangen en ze vragen idd 15 euro per persoon.
We hebben besloten om er wel heen te gaan, we gaan (voorlopig) niet met ze in zee. Maar mochten we er niet uitkomen dan kunnen we altijd nog een Agent inschakelen.
 
Hoi,
Ik heb niet al te beste ervaringen met TIG. De bijeenkomst en Amsterdam was echt een rommeltje. Beamer deed het niet, waardoor de presentatie niet echt goed was. Een presentatie die mislukt is natuurlijk geen reden om niet voor hun te kiezen, dus we hebben het wel geprobeerd. We hebben een betaalde consult gehad van 1 uur. Vervolgens konden we via email nog wat vragen stellen. De antwoorden kwamen echter zeer traag en nog erger, er werden gewoon echt foute dingen voorgesteld. Met een klein beetje kennis van de procedures kon je dat zelf direct zien.
We hebben ze vervogens maar vriendelijk bedankt en zijn naar een ander bureau gegaan (ASA). Hier krijgen we in ieder geval snel en redelijk goed begeleiding.

Succes verder,
Eric
 
Eric & Marjon bedankt voor jullie info.
Het is goed te horen dat er ook mensen zijn met slechte ervaringen, dit houd je scherp en realistisch.

Heb je een URL van ASA ?

Dan kan ik de verschillende partijen eens naast elkaar leggen.
 
Hoi,

De URL is : http://www.australia-migration.com/

Het is in ieder geval een zeer overzichtelijk bron van informatie.

Wij proberen ook een SIR visum te krijgen. Ons doel is Adelaide.

Succes,
Eric
 
Bedankt voor de info, wij gaan hier eens naar kijken.

Wij staan overigens open voor andere staten, aangezien wij voor een SIR gaan kunnen wij niet overal terrecht gezien mijn Skil.

Succes met jullie aanvraag.

Joost
 
Back
Top