wachten duurt zo laaaang!

Aussielover

XPdite Sponsor
Wachten duurt zo laaaaang! Pfft ! IELTS gedaan op 13 maart en ik weet nog altijd niet of ik de vereiste bandscore heb gehaald! :(
 
Was het erg moeilijk??Ik hoop dat het goed uitpakt!
Wij wachten nog steeds op de uitslag van het assessment, nu bijna al drie maanden.....En dan maar hopen dat het wordt goedgekeurd...
 
Het is zo vervelend om te moeten wachten op de uitslag. Ik moest de academic-IELTS test doen en op alle vier de onderdelen minimaal een 7 scoren. Ik was er niet helemaal van overtuigd dat ik minimaal een 7 had voor het schrijf onderdeel. Het eerste essay ging prima, maar bij de tweede kwam ik een beetje in tijdnood. Dan begint de ellende. Tien dagen wachten op de uitslag. Exact tien dagen later kreeg ik de uitslag. Net op tijd, want de volgende dag vertrok ik naar Tasmanië. Gelukkig had ik mij voor niets zorgen gemaakt. Twee achten en twee negens :wink:.

Laat het even weten als je de uitslag hebt!
 
victoria said:
Was het erg moeilijk??Ik hoop dat het goed uitpakt!
Wij wachten nog steeds op de uitslag van het assessment, nu bijna al drie maanden.....En dan maar hopen dat het wordt goedgekeurd...
Tja ik wet dat dit pas het begin vanhet wachten is ,maar ik word hier gek en onzeker van! Ik had moeite met de snelheid, niet zozeer met het verstaan bij het luisteren en bij het onderdeel lezen was het ook erg pezen om per tekst maar 20 minuten tijd te hebben voor zowel lezen als beantwoorden van vragen! Ik moest de Academic doen en moet eengemiddelde band score van 7 halen met een minimal escore van 6.5 op elk onderdeel!
 
Erg pittig! Ik zou het niet redden met mijn mavo engels! We hopen ook dat het niet nodig zal zijn om de ielts te moeten doen...
 
Van harte gefeliciteerd Aussielover!
Lekker gevoel is dat hè? Ik had zelf ook twijfels of ik de test gehaald had met minimaal allemaal zevens. Toen ik de uitslag kreeg en las dat ik het gehaald had, viel er een last van mijn schouders :D.
 
Lost said:
Van harte gefeliciteerd Aussielover!

Senks!

Lekker gevoel is dat hè?
Ja nou en of !

Ik had zelf ook twijfels of ik de test gehaald had met minimaal allemaal zevens. Toen ik de uitslag kreeg en las dat ik het gehaald had, viel er een last van mijn schouders :D.

Hier zit er nog één !! :) :D
 
Back
Top