YAY bijna IELTS uitslag!

Ems81

XPdite Sponsor
24 september IELTS gedaan in Utrecht. Beetje stom dat ze mensen gewoon lieten praten tussen de verschillende testen door, want er werden heel wat antwoorden uitgewisseld in allerlei verschillende talen, maar ik heb er wel een goed gevoel over. Ik ga voor de 8, en ik ben heeeeel benieuwd :) Kannie wachten :)
 
afro.gif
afro.gif
 
Weet iemand waar ik een gecertificeerde kopie kan maken van het certificaat? Voor als de instanties straks gaan vragen om mijn IELTS resultaten? Ik ga eerst op een WHV naar Oz, en dan pas een spouse visum aanvragen, dus eigenlijk heb ik pas over een jaar mijn IELTS resultaten nodig. Kan ik over een jaar de IELTS mensen in utrecht vragen een kopie op te sturen naar Australie?
 
pfff, ze hebben het veranderd op de website. resultaten zijn nu online in te zien 14 dagen na de test ipv 13. Nog een dag wachten dus. Maar hopelijk komt het certificaat morgen ook.
 
<br />pfff, ze hebben het veranderd op de website. resultaten zijn nu online in te zien <b>14</b> dagen na de test ipv 13. Nog een dag wachten dus. Maar hopelijk komt het certificaat morgen ook.<br />
<br /><br /><br />

Oh? Ik zie hier nog steeds 13 dagen staan?
 
antwoord IELTS mensen: In our experience it can take up to TWO WEEKS for results to arrive at the candidates.
 
Helaas, helaas...inmiddels zijn de 2 weken gepasseerd en nog steeds geen uitslag per post en ook niet online.
Duimen dat de postbode morgen langskomt en voor iedereen mooie punten meebrengt.


antwoord IELTS mensen: In our experience it can take up to TWO WEEKS for results to arrive at the candidates.
 
Ik bedoel dus twee weken NADAT het op de post is gedaan. Dat zei die vrouw tenminste.. dat in haar ervaring de post er soms wel 2 weken over doet... jajaja... ik geloof er niks van... een brief binnen NL duurt meestal 1 dag, en voor de IELTS maakt de post zeker een uitzondering??
 
Hoi ems81

Ook ik heb de 24e de test gedaan, vandaag de score binnen gekregen.

Luisteren 8
Lezen 8,5
Schrijven 6,5
Spreken 7

Overall 7,5

Op zich tevreden alleen jammer dat schrijven geen 7 is, dat had weer extra punten opgeleverd voor diac...

Groet,

Tommy
 
Ja, ik kreeg de uitslag ook vandaag!!!
smiley.gif


Ik ben ook teleurgesteld over m'n writing score (7) omdat schrijven en grammatica normaal geen probleem voor mij is. Ik hoorde wel dat ze ook letten op netheid, en leesbaarheid (paragrafen, witregels, etc.), dus ik ben bang dat ik daar een punt heb laten liggen. Dat had ik van te voren moeten weten!

Maar overall 8.5, dus ik ben zeer tevreden!
 
Back
Top