457 in AU regelen?

AlexHRG

Active Member
Ik stel mij vragen over hoe het eraan toe gaat als je al in Australië bent met een WHV en dan dus de 457 procedure aangaat.
Ik heb net nog Inge1975's post gelezen over al dat gedoe met documenten (dat onderweg nog eens kunnen verdwijnen), ik vermoed dat het toch enigzins simpeler moet gaan omdat je in het land zelf al bevindt?

Heeft er iemand ervaring / info en dit wil meedelen?
 
Alex het regelen van een 457 visa in australie is mogelijk maar dan dien je wel alle benodigde documenten beedigd vertaald bij je te hebben laat dus een lijst samenstellen waarin staat wat je precies nodig heb dan kom je niet voor verrassingen te staan een andere mogelijkheid is om de documenten vanuit Nederland aangetekend te laten versturen

succes richard
 
Lijst laten samenstellen? Alles staat toch op de immi site?
  1. complete form 1066
    1. IELTS score van minimum 5 tenzij anders vermeld
    2. condition 8501 (medicals, zie form 1163i)
  2. lodge it at any state or territory Immigration office in Australia, or at an Australian mission overseas. (heheee, hier staat het eigenlijk al hoe/waar het in AU te doen) or complete an online visa application (e457)
  3. pay the VAC (form 990i)
 
Alex het regelen van een 457 visa in australie is mogelijk maar dan dien je wel alle benodigde documenten beedigd vertaald bij je te hebben

Euh, ik kom hier even op terug, ik weet niet precies wat ze in Australië accepteren als beëdigd. Dat moet bij een erkende vertaler gedaan worden (hoe wordt dat bepaald? En dan moet het ook nog de stempel van het gemeentehuis krijgen?

btw, ik woon op dit moment in België, dus waarschijnlijk dat er ook nog verschillen zijn tussen BE en NL...
 
Euh, ik kom hier even op terug, ik weet niet precies wat ze in Australië accepteren als beëdigd. Dat moet bij een erkende vertaler gedaan worden (hoe wordt dat bepaald? En dan moet het ook nog de stempel van het gemeentehuis krijgen?

btw, ik woon op dit moment in België, dus waarschijnlijk dat er ook nog verschillen zijn tussen BE en NL...

Hoi een advokaat kan de beëdiging ook doen, zo hebben wij dat laten doen.
cheers
 
maar hoe kunnen ze het weten in Australië dat het door een notaris/advokaat in België wel daadwerkelijk is gedaan en niet bijvoorbeeld een vervalsing is. In Australië zelf is het duidelijk, de NAATI. Maar erbuiten?

Het is gewoon vaag, alsof ze zo nog altijd een troef hebben om iets af te kunnen wimpelen als ze een Application "fishy" vinden. (okee, misschien extreme schets maar ik hoop dat hiermee mijn vraag juist geinterpreteerd wordt)
 
Back
Top