Plaats vrij in container

avranken

New Member
Hey

We zouden rond juni/juli naar Australië emigreren en vroegen ons af of iemand die rond deze periode vertrekt nog plaats vrij had in zijn container. Melbourne haven zou de ideale bestemming zijn.

mvg
 
Ik heb ook nog wel wat spulletjes...vol proppen die container!!
grin.gif


Mocht er nog ruimte over zijn...hoor ik het graag...enkel wat dozen...niks groots
 
Ja, graag...maar jullie gaan misschien pas over 3 jaar
evil.gif
, zolang willen wij niet wachten, einde dit jaar gaan we voorgoed
afro.gif
 
Ben de hele dag al bezig met kopers zoeken
grin.gif
...ik zal een flyer ophangen in kantoor..wie weet
grin.gif
 
Zoek ook nog wat ruimte... 4 doosjes mappen. (ja digitaliseren... tijdgebrek)
Check dan eens ff snel of het laten digitaliseren niet veeeeel goedkoper is dan verschepen? Zo duur is digitaliseren niet meer namelijk.....
 
Hallo,

Ik woon inmiddels anderhalf jaar in Townsville, North Queensland en zou graag mijn harp die in Nederland staat hierheen halen. Aangezien het een onhandig formaat is kan het niet als regulier pakket verzonden worden, dus ik ben nu aan het kijken of ik het in een container kan verschepen.

Vandaar mijn vraag: heeft er nog iemand plaats in zijn container? Het pakket zal ongeveer 150 x 100 x 50 cm zijn en weegt niet meer dan 17 kg.

Heeft iemand anders nog tips over het verzenden van een "groot" pakket?

Groetjes,
Saskia
 
Hi Saskia

Welkom op Xpdite.

Om het overzichtelijk te houden op het forum heb ik je post verplaatst naar dit al bestaande topic.

Cheers
Sander
 
Ha Saskia,

Je kunt even kijken op http://www.onlineshipping.nl/introinfo.htm voor groupage. Dan gaat jouw harp mee met ander "los" spul.

Wij hebben vermoedelijk wel plek in de container voor een harp, maar dan moet je nog een maand 0f 7 geduld hebben. Daarnaast gaat de boot dan naar Adelaide, dus dan moet ie vandaar nog naar Townsville! ;-)

Mooie stad trouwens! Dat dan weer wel...

Groeten,

Michael
 
Bedankt allemaal voor de reacties en bedankt voor de plek in je container Michael. Zeven maanden wachten is wel lang hoor... Ik zoek nog ff verder :)
Ik heb een verzoek gestuurd naar onlineshipping.nl, die website had ik nog niet gevonden.

Cheers,
Saskia
 


OFX
Back
Top