Tip verkeersboete

*zucht* Dit vind ik nu zo flauw... in mijn optiek is een bekeuring aanschrijven geen crimineel gedrag waar je anderen mee in gevaar brengt. We hebben het in dit draadje niet over racen/hoonen of iets dergelijks. Er worden geen wetten overschreden, het wordt zelfs aangeraden. Ja ik integreer Wilsil, hoef me als emigrant niet anders te gedragen dan Australiers en dan heb ik niet over de criminelen onder hen. Persoonlijk heb ik altijd mn bekeuringen gewoon betaald, maar ik ben het helemaal met Mien eens, en de volgende X als ik/wij er eentje koppen zal ik die kans ook zeer zeker aangrijpen.
 
... in mijn optiek is een bekeuring aanschrijven geen crimineel gedrag waar je anderen mee in gevaar brengt. We hebben het in dit draadje niet over racen/hoonen of iets dergelijks. Er worden geen wetten overschreden.

Waarom zijn er regels ten aanzien van snelheids limieten? Omdat er gevaren aan leven. Dus als je ze overschrijdt breng je anderen en jezelf in gevaar. En worden er zeken weetten overschreden: je rijdt te hard.
 
Ten eerste gaat dit topic over het aanvechten van een bekeuring. Je maakt er een persoonlijk duel van met het onderwerp of ik te hard rijd of niet. Snelheidsovertredingen zijn er voor een reden, zeker. Maar soms kan je een bekeuring krijgen voor parkeren of weet ik waarvoor. Ik vind het prettig dat ik het aan kan vechten als ik daar een reden voor vind. Ik geef Mien dus gewoon gelijk. Het is niet voor niets dat de mensen achter die balie zelf aangeven dat je ze aan moet schrijven, en daar gaat dit topic volgens mij over. Ik hoef me nergens voor te schamen. Als ik ergens 5 km te hard rijd is dat pech hebben, maar dat maakt me toch zeer zeker geen hoon.
 


OFX
Back
Top