Shelter Wanted for Xmas in QLD

Ik snap je vraag Gwen, mocht het niet lukken, heb ik zelf gemerkt dat kerst ook best gezellig kan zijn in een hostel. Ondanks dat ik, tijdens mijn WHV, op dat moment in een hostel zat waar ik niet heel veel contact had met anderen, zijn we met een heel stel wel lekker op pad gegaan. Genoten van het mooie weer. Daarnaast heb ik ook zelf nog wat ondernomen, alleen.
Tijdens oud en nieuw ben ik alleen naar het vuurwerk in Melbourne gaan kijken. Uiteindelijk raakte ik daar aan de praat met een Nederlandse die rond 3.00 de taxi naar het vliegveld moest nemen. Uiteindelijk hebben we zitten kletsen tot ruim 2.00. Alles was al verlaten en stil, alleen wij zaten er nog. Super grappig. Ik bedoel er vooral mee te zeggen, dat sommige situaties uiteindelijk met de feestdagen toch een anderen/ gezellige wending kunnen nemen, zelfs al ben je op jezelf aangewezen. Maar dat weet jij vast als geen ander. Je reist al zolang rond. Helaas woon ik helemaal te ver en zal ik je niet aanraden met de feestdagen naar Nederland te komen, maar anders was je welkom. Wat er ook gebeurt. Geniet ervan.
 
Thanks Femke. Ik had even wat angst om alleen te zijn, maar die is nu gelukkig vervlogen. Je ontmoet inderdaad vanzelf wel mensen en ik denk ook niet dat ik hier echt een kerstgevoel zal hebben, zo midden in de zomer haha. En ik ben vanaf 24 dec in hetzelfde hostel dus gok dat ik dan wel wat vrienden gemaakt heb voor oud en nieuw. Verder zal het vooral lekker relaxen zijn, boekje lezen, dagje naar de pretparken en in Brisbane zeker even shoppen! Want al mn shirtjes hebben gaten door de stomme hond hier op de farm die constant tegen je opspringt..
 
Hee Gwen,

Als je wilt mag je bij ons Kerst vieren, wij wonen een half uurtje ten zuiden van Brisbane. Het zal niet zo'n 'eventful' Kerst zijn (1e Kerstdag gaan we naar de kerk, bij m'n schoonouders eten en 2e Kerstdag zal wel strand of cricket worden, lol), maar als je dat OK vindt ben je van harte welkom. Blijf zolang je wilt.

Laat het maar weten :)
 
Hee Gwen,

Als je wilt mag je bij ons Kerst vieren, wij wonen een half uurtje ten zuiden van Brisbane. Het zal niet zo'n 'eventful' Kerst zijn (1e Kerstdag gaan we naar de kerk, bij m'n schoonouders eten en 2e Kerstdag zal wel strand of cricket worden, lol), maar als je dat OK vindt ben je van harte welkom. Blijf zolang je wilt.

Laat het maar weten :)
Super bedankt Kooka!
Ik ben ondertussen ook nog even een andere optie aan het afwachten (om als Au Pair met iemand op vakantie te gaan in een huisje aan het strand voor de week met de feestdagen). Ik kom er nog op terug. Maar in ieder geval alvast super bedankt voor de uitnodiging.
 
Back
Top