Aangeboden: Bijlessen in Sydney

ManonVerhage

New Member
Hallo allemaal!

Mijn naam is Manon, ik ben 21 jaar en ik ben momenteel werkzaam als Au Pair in Sydney.
Ik ben in de ochtenden vrij en ik vroeg me af of er mensen zijn die bijles nodig hebben voor hun kind/kinderen? Ik ben in juli afgestuurd aan de PABO, dus ik zou in principe in elk vak dat op de basisschool gegeven wordt bijles kunnen geven :) Daarnaast spreek ik vloeiend Engels, dus mocht uw kind Engelse les nodig hebben dan wil ik dit met alle liefde geven.

Een prijs per uur kan onderling overlegd worden. Ik heb een auto tot mijn beschikking, dus ik kan naar uw huis toe komen voor de bijlessen.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Manon
 
Welkom op het forum!
Ben je ook bezig om een visum te krijgen? Ben je binnen op een WHV? Wat zijn je plannen, ga je ook reizen of ben je permanent in Sydney sinds kort?
Een beetje meer info zou fijn zijn en een beetje minder verkoop :eek: ook..... Dit is wellicht wat voor op Gumtree?
 
Never @afterbang Never!
Maar worden we anders niet binnen de kortste keren overspoeld met
Camper te koop, ik verhuur mijn kamer voor een week, wij zoeken een baantje....daar zit ik dan weer een beetje mee. Het wordt dan gelijk zo FB en Gumtree achtig. En ik ben juist zo blij dat het forum ANDERS is.
But then again, maybe it's me...
 
Welkom op het forum Manon! :up:

Maar worden we anders niet binnen de kortste keren overspoeld met
Camper te koop, ik verhuur mijn kamer voor een week, wij zoeken een baantje....daar zit ik dan weer een beetje mee. Het wordt dan gelijk zo FB en Gumtree achtig. En ik ben juist zo blij dat het forum ANDERS is.
We hebben zelfs een hele aparte rubriek voor gevraagd en aangeboden, dus dat soort berichten mogen best:
http://xpdite.net/forum/forums/gevraagd-aangeboden.30/

Aangezien het makkelijk is om die rubriek over te slaan, zul je nooit het gevoel hoeven hebben dat het hier op het forum op FB of Gumtree gaat lijken. ;)

Ik denk dat haar aanbod voor leden met kinderen die al in Australie wonen, best waardevol kan zijn. Ik ben het met je eens dat het bericht beter past in de rubriek 'Gevraagd & Aangeboden', vandaar dat ik de titel aanpas en het bericht verplaats.
 


OFX
Back
Top