Laatste check!

Nee die heb ik helaas niet meer :( Ik heb op de site van Ander Zorg wel een aanvraag ingediend nog om deze op te sturen. De aanvraag is blijkbaar nog steeds in behandeling. Hopelijk gaat dit ge-automatiseerd en krijg ik de EHIC alsnog ;-) Mocht dit na mijn vertrekdatum van 1 juni (maandag, yay!) zijn, dan vraag ik ons mam wel om 'm op de post te doen naar Australië :)
Normaal moet je n EHIC binnen 5 dagen na aanvraag thuis ontvangen. Maar vraag me af of ze hem nu nog uitgeven daar je verzekering al beëindigd is..
 
@Katjavdl jazeker, Bosschenaar ;-)
@Gwen --> Geloof het of niet; ik kom net thuis en had post; ze hebben 'm alsnog op de post gedaan! Lang leve de automatisering, haha!
 
Ja denk het! ;-) Ga hier sowieso MediCare mee aanvragen, maar mocht ik naar een dokter moeten; deze zal toch alle gemaakte kosten bij mijn (inmiddels opgezegde) zorgverzekering proberen te declareren?
 
Ja denk het! ;-) Ga hier sowieso MediCare mee aanvragen, maar mocht ik naar een dokter moeten; deze zal toch alle gemaakte kosten bij mijn (inmiddels opgezegde) zorgverzekering proberen te declareren?
Nee de dr dient het bij Medicare in (mits je naar een bulkbilling GP gaat uiteraard). Voor zover ik weet neemt Medicare de kosten voor de Nederlanders op zich en neemt Nederland de kosten van de Australiers op zich. Het is teveel moeite voor hen om het bij je NL zorgverzekering te gaan declareren.
 
Serieus?

Mij was verteld dat je pas na 2 jaar uitkering en Medicare kon krijgen... Dan heeft ie mand mij verkeerde (volgens mij stond dat in de visum papieren) informatie verstrekt..
 
Serieus?

Mij was verteld dat je pas na 2 jaar uitkering en Medicare kon krijgen... Dan heeft ie mand mij verkeerde (volgens mij stond dat in de visum papieren) informatie verstrekt..

Uitkering na 2 jaar. Medicare vanaf dag 1 (wij in ieder geval met een PR visum)
 


OFX
Back
Top