Even voorstellen Jeroen, Karen, Kiki en Stevie

De knoop is doorgehakt en er is een EOI ingediend voor NSW! We hebben hem ingediend voor zowel de 190 als de 491. Er worden weliswaar weinig mensen op de 190 uitgenodigd in NSW volgens onze visumagent, maar als je daarmee toch kans hebt om gelijk een PR te krijgen, dan graag. Het wachten begint weer :).

Bedankt voor alle tips, dat wordt gewaardeerd!

Voor iedereen in de buurt van de branden, wat superheftig! We duimen vanaf hier voor wat regen dat het snel onder controle komt, maar helaas zijn de verwachtingen nog niet rooskleurig begrepen we.
 
De knoop is doorgehakt en er is een EOI ingediend voor NSW! We hebben hem ingediend voor zowel de 190 als de 491. Er worden weliswaar weinig mensen op de 190 uitgenodigd in NSW volgens onze visumagent, maar als je daarmee toch kans hebt om gelijk een PR te krijgen, dan graag. Het wachten begint weer :).

Bedankt voor alle tips, dat wordt gewaardeerd!

Voor iedereen in de buurt van de branden, wat superheftig! We duimen vanaf hier voor wat regen dat het snel onder controle komt, maar helaas zijn de verwachtingen nog niet rooskleurig begrepen we.
Elke kans is er een. We duimen voor jullie!
 
Succes! Hopelijk kunnen jullie meteen een PR bemachtigen. Dat scheelt een hoop gedoe hier in Oz. Ik kan niet wachten tot mijn PR doorkomt.
 
Van eind maart tot 1 december is het dat weer. Strakblauw en relatief koele avonden rond de 18-22 graden. Die maanden is het echt het beste klimaat van Australia. In december tm maart is het niet eens zo heel warm. Max 36, alleen de humidity van boven de 90% maakt dat het erg warm aanvoelt.
Veel southerners trekken het hier niet. Zit hier nu ruim een jaar, en soms is het onbehaaglijk warm maar ben er redelijk aan gewend. Heerlijke plek om te wonen, je moet terug in tempo en niet te veel inspannen in de zomer en she"l be right.
Dat klinkt echt heerlijk!! Net terug van vakantie in Ballina en de Gold Coast. Was heerlijk en vooral iedere dag dezelfde temperaturen en heerlijke avonden 😀
 
De knoop is doorgehakt en er is een EOI ingediend voor NSW! We hebben hem ingediend voor zowel de 190 als de 491. Er worden weliswaar weinig mensen op de 190 uitgenodigd in NSW volgens onze visumagent, maar als je daarmee toch kans hebt om gelijk een PR te krijgen, dan graag. Het wachten begint weer :).

Bedankt voor alle tips, dat wordt gewaardeerd!

Voor iedereen in de buurt van de branden, wat superheftig! We duimen vanaf hier voor wat regen dat het snel onder controle komt, maar helaas zijn de verwachtingen nog niet rooskleurig begrepen we.

Hopelijk worden jullie wel uitgenodigd. Hoeveel punten heb je voor de 190 visum? Succes ermee!!
 
Hopelijk worden jullie wel uitgenodigd. Hoeveel punten heb je voor de 190 visum? Succes ermee!!

Hi JP, we hebben 75 punten voor de 190 en 85 voor de 491. Volgens mij dus een kleine kans op de PR, maar je weet het niet.
Groet Jeroen en Karen
 
Hey Jeroen en Karen,

Succes met de aanvraag, wij houden alles gekruist dat het jullie lukt om een 190 te krijgen.

Mocht het lukken dan zijn jullie van harte welkom in Port Melbourne voor een biertje.

groetjes Mayke en Rikki
 
Hi JP, we hebben 75 punten voor de 190 en 85 voor de 491. Volgens mij dus een kleine kans op de PR, maar je weet het niet.
Groet Jeroen en Karen


Ik had in december 2018 70 punten voor de 190 NSW en binnen een half jaar de grant.
Het kan dus wel degelijk! Wens jullie succes
 
Hi JP, we hebben 75 punten voor de 190 en 85 voor de 491. Volgens mij dus een kleine kans op de PR, maar je weet het niet.
Groet Jeroen en Karen

WIj hadden destijds 80 punten voor 190 en 75 voor 189. Wij hadden toen heel snel een uitnodiging vanuit NSW. Voor 189 toen 4 maanden later. Als ik het goed begrepen heb kun je nu meer punten scoren vanwege dat je nu punten kunt krijgen voor Engels van je partner. Dat was bij ons nog niet.

Hopelijk komt er snel een uitnodiging!
 


OFX
Back
Top