Even voorstellen Jarno, Manon en Brian

Manon&Jarno

Member
Hallo allemaal,

Wij zijn Jarno (32) Manon (30) en Brian (4).
Wij wonen in Afferden gezellig met onze honden.

Wij hebben al heel lang de droom om te gaan emigreren naar Australië.
Nu zijn wij afgelopen november in Victoria geweest, en zoals verwacht werden we nog meer verliefd op dit mooie land.

Wij zijn op dit moment in contact met Visa4You om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Jarno werkt bij een recycling bedrijf als hoofdoperator, ik werk als assistent filiaalleidster bij de Aldi.

Wij gaan dit forum zo veel mogelijk uitpluizen en veel genieten van de persoonlijke verhalen.

Groetjes Jarno, Manon en Brian
 
Welkom en er is inderdaad veel te lezen op het forum. Lees ook maar eens de draadjes over het importeren van honden. Dat vereist de nodige voorbereiding.
 
Spannende en mooie stap! Ook wij zijn gestart met het visumtraject bij Visa4you. Leuk om elkaar te volgen en te helpen met zaken waar we tegenaan lopen. Hebben jullie al zicht op baan mogelijkheden in Australië in jullie vakgebied?
 
Ik denk dat @Tim911 in een erg natte state woont :)

Misschien in een nat stukje van een verder vrij droge staat. Al moet het wet season hier nog steeds beginnen, wel wat regen gehad zo nu en dan maar stelt niks voor.

Mijn beredenering zou dan ook niet kloppen, want koudste staat zou Tassie zijn.
 
Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties.

Met betrekking tot de honden hebben wij wel een probleem, 1 van onze honden is namelijk een pitbull ( ze denkt dat ze een schoothondje van 10 kilo is) zo gedraagt ze zich ook super lief hoor. Maar zoals wij begrepen hebben is dit ras helaas verboden in Australië. Dus dat is voor ons helaas een hele teleurstelling.

Helaas zijn ze in Australïe nog niet zo ver met de recycling dat ze daar directe beroepen aan verbinden. Dus nu wordt Jarno zijn MBO 4 diploma uitgeplozen om enigszins een beroep te vinden wat bij zijn diploma past dat op de beroepenlijst staat.
Hier zijn gelukkig wel mogelijkheden uitgekomen gelukkig. We gaan voor het skilled independent visa. Inderdaad de Aldi zit overal dat zijn net paddenstoelen heb ik het gevoel af en toe haha die komen overal uit de grond.
En mij maakt het in principe niet uit wat ik daar zou moeten doen als ik niet gelijk bij de Aldi aan de slag zou kunnen als we er maar zijn :)


Groetjes ons
 
.

Helaas zijn ze in Australïe nog niet zo ver met de recycling dat ze daar directe beroepen aan verbinden. Dus nu wordt Jarno zijn MBO 4 diploma uitgeplozen om enigszins een beroep te vinden wat bij zijn diploma past dat op de beroepenlijst staat.

Groetjes ons

Ik heb jullie een DM gestuurd hierover! 🙂
 


OFX
Back
Top