Fiets versturen naar Melbourne - wie helpt?

michabessems

New Member
Hallo allemaal!

Ik woon sinds kort met mijn vriendin in Melbourne en was hier op zoek naar een goede fiets. Maar helaas is het hier vooral racefietsen wat de klok slaat. Een goede vanMoof zoals ik die nog bij mijn ouders in Nederland heb staan, is hier niet verkrijgbaar. Wie heeft er tips hoe mijn fiets te versturen of heeft toevallig ruimte over in zijn container? Mijn fiets is al oud, dus ik wil er maximaal 250 euro aan uitgeven. Mijn zoektocht op Google levert tot nu toe niets op wat zelfs maar in de buurt komt van deze prijs. Ik vestig mijn hoop dus op jullie. :)

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Hoi, als je hem als bagage meeneemt ben je vaak al meer dan 100 dollar kwijt :(

Verder weet ik niet wat je zoekt, maar ik zie hier in Canberra genoeg normalere City bikes te koop. Trek heeft al nieuwe citybikes vanaf een honderd of 5/6. Dan heb je nieuw en van een merk met garantie.

Succes!
 
Hallo allemaal!

Ik woon sinds kort met mijn vriendin in Melbourne en was hier op zoek naar een goede fiets. Maar helaas is het hier vooral racefietsen wat de klok slaat. Een goede vanMoof zoals ik die nog bij mijn ouders in Nederland heb staan, is hier niet verkrijgbaar. Wie heeft er tips hoe mijn fiets te versturen of heeft toevallig ruimte over in zijn container? Mijn fiets is al oud, dus ik wil er maximaal 250 euro aan uitgeven. Mijn zoektocht op Google levert tot nu toe niets op wat zelfs maar in de buurt komt van deze prijs. Ik vestig mijn hoop dus op jullie. :)

Alvast bedankt voor de hulp!

In Melbourne zit ook Lekkerbikes zij verkopen echte Dutch fietsen van goede kwaliteit. https://www.lekkerbikes.com.au/

Het zijn wel iets duurdere fietsen misschien hebben ze ook iets tweedehands. Ik ben in ieder geval erg blij met deze fiets en gebruik hem heel veel in regio Sydney.
 
Back
Top