BobtheCactus
Well-Known Member
Wij zijn ook al een tijdje bezigHaha!Het ging inderdaad vrij snel ineens. In totaal wel 4 jaar over gedaan. We hopen voor jou dat het bij jou sneller gaat. We zullen voor je duimen.

Wij zijn ook al een tijdje bezigHaha!Het ging inderdaad vrij snel ineens. In totaal wel 4 jaar over gedaan. We hopen voor jou dat het bij jou sneller gaat. We zullen voor je duimen.
Ooooh dat meen je! Sorry, dat had ik niet meer in beeld. Dan snap ik 'jelly' nóg beter. Hou vol hoor! Het komt vást eens goed.Wij zijn ook al een tijdje bezigsinds 2018 ongeveer... Maar goed, laatste loodjes! (die duren wel het langst hoor)
Ik zou er bijna ook voor op en neer rijden naar Melbourne!!Goede reis!
Als jullie in Melbourne zijn, geef je dan een seintje? Lunch, borrel of diner met jullie lijkt me geweldig!
Doen! Het was zo leuk vorige keer.Ik zou er bijna ook voor op en neer rijden naar Melbourne!!
Maar misschien is dat wat te veel van het goede![]()
Dat was het zeker!! Maar ff 8 uur heen en 8 uur terug..... Hmmm... Voor en bakkie koffie. weet niet of ik miss Rolls overtuigd krijg. Maar ik ben bang van nietDoen! Het was zo leuk vorige keer.
Dank voor deze intentie!Goede reis!
Als jullie in Melbourne zijn, geef je dan een seintje? Lunch, borrel of diner met jullie lijkt me geweldig!
Dankjewel!Ah, de klok tikt af! Best snel nu allemaal! Geniet er van!
Dankjewel Rolls!Gefeliciteerd newly weds!!
(Waarschijnlijk druk bezig nu)
Maar..vooruit in de tijd.....Beetje genoten van het trouwfeest en de mogelijke kater die op bezoek is geweest?
Ik hoop dat jullie een mooi feest gehad hebben mannen!
Maar als ik de fotos en video van het afscheidsfeestje zag, dan komt dat helemaal goed.
QLD is erg nat dit jaar ja. We zitten al dicht bij het jaar gemiddelde hier aan de 'Sunshine Coast' en er schijnt een natte winter aan te komen (normaal is de winter de droge tijd)Ken het gevoel van 24 uur geen slaap, ik krijg ook altiijd Hobbit voetenWij zijn net terug van qld. Veel regen gehad, dus Perth is de betere startplaats inderdaad.
Als julle wel van een biertje houden kan ik heavenly creatures aanbevelen. Kun je ook een hapje doen.
En natuurlijk Rotti niet vergeten.
ik hou jullie posts in de gaten, wij hopen nu toch echt binnen twee maanden uitslag te hebben.
geniet ervan mannen
cheers
Joh? Dat is balen :/ Houdt de grond het een beetje? De camping spot, het wagenpark, de inheemse planten en de oprijlaan?QLD is erg nat dit jaar ja. We zitten al dicht bij het jaar gemiddelde hier aan de 'Sunshine Coast' en er schijnt een natte winter aan te komen (normaal is de winter de droge tijd)
Goeie tips, dankjewel!Ken het gevoel van 24 uur geen slaap, ik krijg ook altiijd Hobbit voetenWij zijn net terug van qld. Veel regen gehad, dus Perth is de betere startplaats inderdaad.
Als julle wel van een biertje houden kan ik heavenly creatures aanbevelen. Kun je ook een hapje doen.
En natuurlijk Rotti niet vergeten.
ik hou jullie posts in de gaten, wij hopen nu toch echt binnen twee maanden uitslag te hebben.
geniet ervan mannen
cheers
Beter dan te droog! #BushfireJoh? Dat is balen :/ Houdt de grond het een beetje? De camping spot, het wagenpark, de inheemse planten en de oprijlaan?
Gelukkig!Beter dan te droog! #Bushfire
Alles onder controle hier behalve het onkruid![]()