1 jaar in Melbourne

Beste PBo,

Dank je voor het advies. Ben zelf ook tot dezelfde conclusie gekomen. Ben net 2 jaar terug geweest in NL na 9 jaar te zijn weggeweest. Het beviel totaal niet meer en ben nu gelukkig weer terug in Australie. We hebben het allemaal erg naar onze zin hier. Ben absoluut niet van plan om terug te gaan naar NL als ik ouder ben. Alleen de gedachte maakt me al depressief.

Ja, het is heerlijk om niet veel familie verplichtingen te hebben. Alleen met kerst zou het wel leuk zijn om de familie te zien en we vinden het jammer dat de grootouders niet langs kunnen komen op de verjaardagen van de kinderen. Voor de rest missen we NL absoluut niet. Mijn ouders komen kerst 2006 langs.

Het weer is fantastisch vandaag. Zon en weinig wind. IK moet vanmiddag werken, maar mijn man en kinderen gaan naar een BBQ.

NU het weer weer betterder wordt, kunnen we weer lekker gaan kamperen in de weekenden met de kinderen bij het strand of in een natuurpark. Heerlijk is dat.
 
:bangingdoor: :bangingdoor: :bangingdoor:  :nana:

[size=14pt] Zo, zit je de achterblijvers een beetje lekker te maken of zo!!![/size]

[size=12pt]Zitten wij in dit pokke weer[/size]   :cold:   :loudcry:   :angry1:  :freezing:

Rene
 
Volgens mijn vader (de eeuwige optimist) is het in NL nog volop zomer. Ze konden van het weekend nog lekker in de tuin zitten. Wie moet ik nu geloven !!!
 
[quote author=xanadu link=topic=1911.msg30202#msg30202 date=1128307753]
Volgens mijn vader (de eeuwige optimist) is het in NL nog volop zomer. Ze konden van het weekend nog lekker in de tuin zitten. Wie moet ik nu geloven !!!



[/quote]


Natuurlijk kon je lekker in de tuin zitten, maar wel met je winterjas muts, af en toe je regen jack.
Maar in de tuin kon je zitten, 14 tot 16 graden met wind   :-D :-D :-D :-D
Ik had de kachel aan. Dit was in Schiedam.
 
Maar als ik de weermannen(vrouwen) mag geloven, komt er voor de volgende paar dagen toch nog redelijk nazomer weer met temperaturen van zo'n 17-20 graden.

Dan maar een plaatsje in de zon en uit de wind zoeken.
 
Back
Top