1 kus of 3 kussen?

[quote author=Inacar link=topic=6816.msg86753#msg86753 date=1176266986]
En voor mannen is het nog steeds alleen een handdruk. Behalve natuurlijk voor Mijn Man..  :p
[/quote]

Betekend dat we jouw man 4 kussen mogen geven??????????????? :lol:
 
Wilco,
Wees gewaarschuwd, dat is geheel op eigen risico natuurlijk. Ik gok dat zo ergens tussen de 1e en 2e kus er een stuk of 2 honden aan je broek hangen...  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:
 
[quote author=Wilsil link=topic=6816.msg86870#msg86870 date=1176339429]Betekend dat we jouw man 4 kussen mogen geven??????????????? :lol:
[/quote]

[quote author=perthpete link=topic=6816.msg86898#msg86898 date=1176359532]
Wees gewaarschuwd, dat is geheel op eigen risico natuurlijk. Ik gok dat zo ergens tussen de 1e en 2e kus er een stuk of 2 honden aan je broek hangen...[/quote]

Ik houd het in dit geval toch maar bij een handdruk!!

Rene
 
Peter,
Ik ken Sil een beetje (mag ook wel denk ik, na bijna 9 jaar met haar getrouwd te zijn), dus ik weet dat ze het gewoon bij een handruk houdt, zeker in het begin.
 
Hahaha, en ik ken Craig (m'n man) ook een beetje, en denk dat hij de Nederlandse 3 kussen wel aan kan. Van een vrouw, welteverstaan. Vier is misschien te veel, en een man die zoent, al helemaal!  :grin: :grin:

De honden vinden kussen prima, Europese maat, Ozzie maat, 1 of 4, allemaal prima.
(vooral kussens met veren, die verspreiden zo fijn door de hele achtertuin....  :cool:)

:lol:Inacar
 
Back
Top