1 verhuisdoos

Ha, ja, dat is nu TNT hè? Ik ben nog van de PTT-stempel, u had mij kunnen foppen :-D
 
[quote author=mariekske link=topic=7063.msg89862#msg89862 date=1179172643]
yep skyblue, rond de 53 euro voor 20 kg per boot! zoek op search en gij zult vinden!
[/quote]

Da's een zware verhuisdoos. Ik wist niet dat karton zo zwaar was.
O, wacht even. Natuurlijk. Er zit nog iets IN die doos zeker.  :lol:
 
hihihihahaha! Voor mij ist in ieder gevaL erg makkelijk om alvast dozen klaar te hebben liggen in Nederland nu ik in Ierland woon. Ook al zou ik bijv. extra gratis kilo's mee mogen nemen met SA of wie dan ook, denk ik dat ik toch moet bijbetalen. Wil nl eerst nog 1-2 wkn voor vertrek in Nederland vertoeven om rustig afscheid te kunnen nemen van vrienden en fam. En vanuit Ierland verstuurt de post geen zware pakketten naar Oz, dat doet alleen DHL...  Maarre... die 20 kg voor 53 euro is een goede deal volgens mij... FF naar postkantoor gaan en vragen welke formuliertjes op de doos horen, en kees is klaar!
 
Ik begin inmiddels wel weer een beetje nieuwschierig te worden wat er dan allemaal in die doos zit  :lol:
 
[quote author=mariekske link=topic=7063.msg89917#msg89917 date=1179218937]
hihihihahaha! Voor mij ist in ieder gevaL erg makkelijk om alvast dozen klaar te hebben liggen in Nederland nu ik in Ierland woon. Ook al zou ik bijv. extra gratis kilo's mee mogen nemen met SA of wie dan ook, denk ik dat ik toch moet bijbetalen. Wil nl eerst nog 1-2 wkn voor vertrek in Nederland vertoeven om rustig afscheid te kunnen nemen van vrienden en fam. En vanuit Ierland verstuurt de post geen zware pakketten naar Oz, dat doet alleen DHL...  Maarre... die 20 kg voor 53 euro is een goede deal volgens mij... FF naar postkantoor gaan en vragen welke formuliertjes op de doos horen, en kees is klaar!
[/quote]

Bij TNT Post kan je ook het pakket op komen laten halen. Wel zo ideaal :) 
 
Gewoon met TNT post via het dichtsbijzijnde postkantoor. Zorg wel dat je een stevige doos hebt daarvoor. Zie de link;

http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/naar-het-buitenland-sturen/pakket-plus-buiten-eu/wat-kost-het.aspx
 
haha, wat een schieuwnierigheid!!! In de mijne zitten foto- en studieboeken EN mijn eigen kindernboeken van voeger. Kan nog wel es van pas komen zo later in de toekomst, hihi. Maar ik kan jullie dus helaas niet verblijden met een spectaculaire inhoud!
 
Ik heb nog geen idee wat ik allemaal mee wil nemen, ben niet zo gehecht aan mn spullen geloof ik (staat allemaal op Marktplaats). Behalve t espresso-apparaat, dat gaat mee !
 
Absoluut doen Hansie, koffie apparaat is priceless. Er zijn niet al te veel plaatsen waar ze goede (echte!) koffie schenken...
 
Een goed koffie/espresso apparaat stond nou juist op ons lijstje om daaro te kopen... Zijn ze daar niet goed genoeg?? Moeten we er meenemen?? Wij nemen ook eeen verhuisdoos mee. Een koffiezetapparaat past daar best nog in; hij is 20 ft.... :lol:
aukje
 
Back
Top