1 verhuisdoos

Ze zijn daar vast ook uitstekend, maar we hebben er al 1, en om die nou weg te doen en dan daar vrijwel dezelfde terug te komen , dat lijtk me wat zonde (heb natuurlijk de prijzen opgezocht in AUS).

Hmm, misschien moet ik maar vast wat zooi in jou 40voetter gaat zetten :)
 
HA HA !!!

Da's een goeie grap!!!

ehm, sorry Hansie, maar ik denk dat 'ie al een beetje vol zit...
aukje
 
[quote author=mammavark link=topic=7063.msg91488#msg91488 date=1180622228]
Een goed koffie/espresso apparaat stond nou juist op ons lijstje om daaro te kopen... Zijn ze daar niet goed genoeg?? Moeten we er meenemen?? Wij nemen ook eeen verhuisdoos mee. Een koffiezetapparaat past daar best nog in; hij is 20 ft.... :lol:
aukje
[/quote]
Wat is er nu 20Ft, het koffiezetapparaat? Of de verhuisdoos? :p

Bart
 
[quote author=mammavark link=topic=7063.msg91494#msg91494 date=1180625560]
ehm, sorry Hansie, maar ik denk dat 'ie al een beetje vol zit...
aukje
[/quote]

Ja als jij stiekum van die 40ft een 20ft maakt issie wel snel vol ja  :evil:
 
Das een flinke koffiezet apparaat 20 voet.
Ga je koffie zetten voor een heel weeshuis?  :p
 
goed, nu zit ik met hetzelfde probleem. Ik wil 1 verhuisdoos vanuit NL naar hier laten sturen, maar ik heb maar ca 11 weken de tijd. Dat lijkt me wat krap aangezien TNT 10 weken nodig zegt te hebben voor de zeevracht, en ik vind de kosten voor de luchtvracht wel weer wat hoog. Iemand nog andere ideeen?
 
Ik zou gewoon de gok nemen en voor TNT gaan. De kans is groot dat die ene doos van jou gewoon op een vliegtuig mee gaat.
 
[quote author=mammavark link=topic=7063.msg115636#msg115636 date=1207546734]
nee joh, hier gewoon een nieuwe creusetpan kopen...
[/quote]

Het zijn mn ski-spullen, wilde eigenlijk in juli gaan skieen in NZ, en het leek me goedkoper om jas/broek/schoenen over te laten sturen dan de eerste twee nieuw te kopenen de schoenen te huren....  heb nog geen idee wat t weegt, mn  vader moet het nog maar eens op de weegschaal zetten.
 
Back
Top