$ 100 bonus bij het openen van ING Online Australia kostenloze bankrekening

Emulate

Well-Known Member
Klinkt als een scam of charity bedelbrief natuurlijk, maar is niet het geval. Het is gewoon de gebruikelijke, legale bankenmarketing. Ik heb er geen aandelen in :).

Dus als iemand nou toch toevallig bezig is met het zoeken en openen van een bankrekening, is hier misschien een overweging.

Je kunt de bankrekening al openen terwijl je nog in NL of elders buiten OZ bent. De bankpas, tevens debit card, is gratis en wordt ook gratis opgestuurd.

Ik bankier sinds 2017 o.a. bij ING Online in Australia. Ontstaan uit de Nederlandse ING, maar niet meer direct geaffilieerd met de Ollandse papa. Zelfstandig opererende Australische bank. Ik heb er geen klachten over al deze 6 jaar. Concurrerende rentes, supersnelle service, handig en makkelijk in het gebruik via website en app. In 6 jaar heb ik nog nooit 1 fout van ze meegemaakt.

- Het is een volledig online bank, dus geen kantoren waar je kunt binnenlopen.
- Omdat je alles zelf doet, betalen, sparen en beleggen, supermanagement, is de bank zelf gratis. Geen bankkosten dus.
- ING heeft een hoofdvestiging in Mosman, Sydney, die je 24 uur per dag kunt bereiken voor service. Ze zijn ontzettend snel en alert, vooral heel goed in scamprotectie en -preventie, vaak ook op hun eigen initiatief. Dan bellen ze op als ze een transactie of de ontvanger niet vertrouwen.
- Geldtransacties vanuit en naar NL kosten uiteraard een fee, duren lang, en je bent afhankelijk van valutaratio. Voor grote bedragen gebruik ik daarom altijd een rekening van WISE, scheelt een machtige hoop geld en tijd. Kleine bedraagjes kun je rustig rechtstreeks via ING doen.

Als je voor 31 oktober 2023 een ING account opent (ook dat is gratis), je voldoet aan de voorwaarden en je geeft een promo code op, krijg je direct een bonus van $ 100. Overweeg je dit, stuur mij dan even een priveberichtje. Dan stuur ik je de promo code op. ETA dit is geen unieke code, er kunnen ongelimiteerd mensen gebruik van maken.

Meer hier:

ETA:
ING valt uiteraard onder het bankengarantiestelsel van de federale overheid.
ING is 2023 bank of the year geworden (Canstar rating).
 
Last edited:
Als ING bankrekening houder: helemaal mee eens.

Voor de transparantie; niet alleen jij als nieuwe klant krijgt die $100, @Emulate krijgt ook $100 als jij haar code gebruikt. Daar is niks mis mee, maar wel zo netjes om erbij te zetten.
 
Hi, ik heb wel interesse! Stuur maar door graag.
Groet Esther
Link met promo code en uitleg komt eraan! Zie PM (het envelopje bovenaan deze pagina).

Edit: als Esther de code besluit te gebruiken, kan ieder ander dat ook gewoon doen, het is geen unieke, persoonlijke code. Dus als er meer gegadigden zijn kunnen die allemaal van de promo gebruikmaken. Stuur maar een PM als je belangstelling hebt.
 
Last edited:
Hoi, maybe a little to optimistic maar 12 oktober heeft mijn partner haar Ielts examen. Mocht ze die halen is, denk ik, de grootste hobbel genomen. Ben al bezig met alle andere zaken. Niet voor die 100 dollar maar meer over gemak, hoe pak ik dat vanuit nl aan om die rekening te openen dan. Ben een financiele noob😄 zit al vanaf mijn jeugd bij de rabobank.
Grt dave
 
Rekening gratis online openen kan hier:


Het kan zijn dat je niet aan alle eisen voldoet, zoals dat je mogelijk een residential address in Australia moet opgeven. Je kunt contact met ze opnemen (bel/mail) en vragen of tijdelijk een Nederlands adres voldoet en dat je een visum voor Oz hebt. Zo niet, ING accepteert ook een tijdelijk Australisch adres, bijvoorbeeld bij familie, vrienden, een camping, hotel of B&B.
 
Klinkt als een scam of charity bedelbrief natuurlijk, maar is niet het geval. Het is gewoon de gebruikelijke, legale bankenmarketing. Ik heb er geen aandelen in :).

Dus als iemand nou toch toevallig bezig is met het zoeken en openen van een bankrekening, is hier misschien een overweging.

Je kunt de bankrekening al openen terwijl je nog in NL of elders buiten OZ bent. De bankpas, tevens debit card, is gratis en wordt ook gratis opgestuurd.

Ik bankier sinds 2017 o.a. bij ING Online in Australia. Ontstaan uit de Nederlandse ING, maar niet meer direct geaffilieerd met de Ollandse papa. Zelfstandig opererende Australische bank. Ik heb er geen klachten over al deze 6 jaar. Concurrerende rentes, supersnelle service, handig en makkelijk in het gebruik via website en app. In 6 jaar heb ik nog nooit 1 fout van ze meegemaakt.

- Het is een volledig online bank, dus geen kantoren waar je kunt binnenlopen.
- Omdat je alles zelf doet, betalen, sparen en beleggen, supermanagement, is de bank zelf gratis. Geen bankkosten dus.
- ING heeft een hoofdvestiging in Mosman, Sydney, die je 24 uur per dag kunt bereiken voor service. Ze zijn ontzettend snel en alert, vooral heel goed in scamprotectie en -preventie, vaak ook op hun eigen initiatief. Dan bellen ze op als ze een transactie of de ontvanger niet vertrouwen.
- Geldtransacties vanuit en naar NL kosten uiteraard een fee, duren lang, en je bent afhankelijk van valutaratio. Voor grote bedragen gebruik ik daarom altijd een rekening van WISE, scheelt een machtige hoop geld en tijd. Kleine bedraagjes kun je rustig rechtstreeks via ING doen.

Als je voor 31 oktober 2023 een ING account opent (ook dat is gratis), je voldoet aan de voorwaarden en je geeft een promo code op, krijg je direct een bonus van $ 100. Overweeg je dit, stuur mij dan even een priveberichtje. Dan stuur ik je de promo code op. ETA dit is geen unieke code, er kunnen ongelimiteerd mensen gebruik van maken.

Meer hier:

ETA:
ING valt uiteraard onder het bankengarantiestelsel van de federale overheid.
ING is 2023 bank of the year geworden (Canstar rating).
Wij staan op het punt om een rekening te gaan openen (aangezien we over 2 weken zullen vertrekken vanuit Nederland).
Wij hebben daarom zeker interesse
Hier in Nederland ben ik al jaren klant van ING en tevreden, maar ik begrijp dat beide banken los van elkaar staan..

Alvast bedankt voor je DM
 
Wij staan op het punt om een rekening te gaan openen (aangezien we over 2 weken zullen vertrekken vanuit Nederland).
Wij hebben daarom zeker interesse
Hier in Nederland ben ik al jaren klant van ING en tevreden, maar ik begrijp dat beide banken los van elkaar staan..

Alvast bedankt voor je DM
DM gestuurd!
 
Back
Top