12/01/2009 Forum onbereikbaar

Lost

Administrator
Zelfde probleem als vorige week. Het probleem is wederom opgelost en ik heb maatregelen genomen zodat dit volgende week niet opnieuw gebeurd. :wink:
 
[quote author=perthpete link=topic=9622.msg130321#msg130321 date=1231766972]
ja, het moet geen gewoonte worden zo ...  :|
[/quote]
Nee, het is behoorlijk frustrerend als je net groot nieuws hebt  :wink:

Bart
 
Is maar een idee....

Misschien dat er 2 beheerders kunnen zijn, zodat sneller het probleem opgelost kan worden. Nu zit er 1 beheerder in Tasmanie als ik het goed heb begrepen. dus wanneer het forum er smiddags (NL-tijd) uitklapt, duurt het tot de volgende dag eer het hersteld is. Vaak is het toch een software vout en geen hardware issue.

groet,

Roland
 
[quote author=quinox link=topic=9622.msg130331#msg130331 date=1231782592]
Is maar een idee....

Misschien dat er 2 beheerders kunnen zijn, zodat sneller het probleem opgelost kan worden. Nu zit er 1 beheerder in Tasmanie als ik het goed heb begrepen. dus wanneer het forum er smiddags (NL-tijd) uitklapt, duurt het tot de volgende dag eer het hersteld is. Vaak is het toch een software vout en geen hardware issue.

groet,

Roland
[/quote]
Ik doe dit voor mijn werk dagelijks en zou best vanuit NL willen bijspringen. Het is echter aan Lost om daarover te beslissen ;)
 
Voor mij eventueel ook. Vandaar dat ik het ook meld.

Ojah....wanneer je het als 'vout' schrijft, is het ook echt v(f)out. ;-)
 
[quote author=Zwerver link=topic=9622.msg130314#msg130314 date=1231765332]
Hmz, en wat was dat probleem dan vorige week? Ik heb het niet meegekregen?
[/quote]

Hetzelfde probleem als een paar maanden geleden. Tijdens het draaien van de wekelijkse maintenance scripts kan het gebeuren dat als het druk is op het forum, het configuratiebestand van het forum leeg teruggeschreven wordt naar de harde schijf. Het is een bekend probleem en is hopelijk in de volgende versie van de forumsoftware verholpen. Als tijdelijke oplossing heb ik het bestand read-only gemaakt.

@Zwerver & quinox:
Bedankt voor het aanbod, ik hou het in gedachten.
 
Moet een plaatselijk probleemje zijn geweest..... zit als sinds 06.30 op het forum mij te vervelen.....Vroege dienst op kantoor en er belt helemaal niemand. Voor niets zo vroeg uit bed gekomen.... :x
 
[quote author=Sacha link=topic=9622.msg131254#msg131254 date=1233298961]
Moet een plaatselijk probleemje zijn geweest..... zit als sinds 06.30 op het forum mij te vervelen.....Vroege dienst op kantoor en er belt helemaal niemand. Voor niets zo vroeg uit bed gekomen.... :x
[/quote]
Moet je je nummer hier even posten :lol:

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=9622.msg131255#msg131255 date=1233299104]
Moet je je nummer hier even posten :lol:

Bart
[/quote]

Op maandag, dinsdag en vrijdag, voor een gezellig gesprek, bel met Olympia op 010-2900587  :grin:
Het is nu weer eng stil......
 
Back
Top