12-maandse toeristenvisum

Ivette

New Member
Hey mensen,

Ik las op de immi site dat het mogelijk is om een 12 maandse toeristenvisum te krijgen. Weet iemand (kan het namelijk niet vinden) wat daar de "requirements" voor zijn?

Alvast bedankt  :-D

Groetjes Ivet
 
Hoi Ivet

Wij zitten hier ook op zo'n visum, kijk even op de DIMIA website/holiday visa/676 subclass en vraag het electronisch aan dan zijn er geen requirements. Binnen 24 uur kun je het visum hebben dus vraag het niet te lang vantevoren aan. Wij hebben het visum destijds voor 6 maanden aangevraagd en hebben het verlengd bij de DIMIA in Brisbane. We moesten daar een brief van onze bank laten zien die we meegenomen hadden uit NL (bewijs van vermogen, zeg Euri 12 K) en $400 betalen.

groet

Annelies
 
Ja, of je popt er even tussen uit na 6 maanden Ivet, dat is financieel misschien handiger. Vlieg je even naar NZ of Vanuatu. Heb je geen bewijs van vermogen bij nodig ;-)
 
hebben wij ook naar gekeken, maar de vliegtickets waren rond de $1000 pp, dus toen die 400 voor ons tweeen maar gekozen.

Annelies
 
Hey,

Bedankt voor jullie reacties! Zit op het moment gewoon alle opties te bekijken. Het word waarschijnlijk een 6 maanden visum en dan een studentenvisum (engelse studie voor gevorderden). Dit omdat ik anders tot we voor het Prospective Marriage visum gaan op mijn luie reet moet gaan zitten!!! Hahaha

Maar deze optie is altijd handig om achter de hand te houden!!

Dank jullie wel!

Groetjes Ivet
 
Hee Annelies, 1000 pp voor een retourtje NZ? Nahhhhhhhhhhhh, dat was dan zeker met KLM!! :-D
 
[quote author=Annelies link=topic=5231.msg66205#msg66205 date=1153649925]
hebben wij ook naar gekeken, maar de vliegtickets waren rond de $1000 pp, dus toen die 400 voor ons tweeen maar gekozen.
Annelies[/quote]

$1000, van Australia naar NZ...zit je zeker in gouden stoelen met in gezelschap de chicks van Hugh hefner....... :lol: :up:
Neehh , je moet onder normale vluchten kijken van Australia naar NZ.... :oops:

Jack :evil:
 
Air NewZealand vliegt vanaf 235 (die kan je niet verzetten), tot +/- 550.

Emirates is 472 (inclusief taxes).

Per persoon.

En Virgin is ongetwijfeld goedkoper.

Weten we dat ook weer :)
 
Als je in en uit wilt vliegen om iedere keer je visum te verlengen kan dat zeer zeker niet oneindig!
Dat zou betekenen dat mensen dan ook geen permentent visum nodig hebben zoals mensen die hier met pensioen komen ofzo.
Na een aantal keren krijg je 8503 in je paspoort....
Hier http://www.immi.gov.au/media/fact-sheets/52cImposition_of_visa_condition.htm kun je lezen wat dat verder precies inhoudt.


Groetjes Lin
 
Ivette, hou er wel rekening mee dat je hoge fees betaald aan de universiteit als je geen permanent visum hebt.
 
Hey CJ,

Ja inderdaad ja!! Maar ik ga bij een internationale talenschool een 9 maandse studie doen! Ook prijzig (5000 euro voor 9 maanden). maar na alle vorens en tegens tegen elkaar afgewogen te hebben.. Anders moet ik tot het huwelijk op een toeristenvisum en kan ik niks.

Groetjes Ivet
 
Lin, ik zei daarom ook 'oneindig, zolang je visum maar geldig is.' Of snap ik joe nou weer niet?

Ireen :)
 
:-D Of ik begrijp het niet. Ik dacht dat het om in en uit reizen ging om keer op keer weer een nieuw visum te krijgen.

Groetjes Lin
 
[quote author=psycho link=topic=5231.msg66296#msg66296 date=1153744294]
Hoe vaak mag je dat in en uit vliegen herhalen trouwens?

Greets Mark
[/quote]

Ah. Ik nam dat letterlijk op; wanneer je hier op een toeristenvisum bent, hoe vaak mag je dan in en uit vliegen.

Maakt niet uit, de vraag is op tweeërlei manieren beantwoord :) Wat een service!
 
Back
Top