13-01-2021 - Forum en server upgrade

Lost

Administrator
Ik heb vandaag serverupdates geinstalleerd en het forum geupgrade naar de meest recente versie. Hierdoor was het forum was vandaag een half uurtje offline.
 
Thanks @Lost!

Een FYI / Vraagje;

  1. Icon voor shortcut in Safari. Laat XenForo zien, maar niet het/een xpdite logo of iets dergelijks, hebben we het volgens mij wel eens eerder over gehad of dat nu wel/niet kon?
  2. Reactions, op mijn iPhone X (oud beestje) is het heel lastig om posts een andere reactie dan 'like' te geven. Als ik op Like 'hover' dan of selecteert hij de Like, of alle emoticons. Het is altijd weer een gefriemel om een smiley old te kiezen. Waarschijnlijk een iPhone dingetje hoor. Maar dacht laat het je weten!
Cheers,
Mick
 
Thanks @Lost!

Een FYI / Vraagje;

  1. Icon voor shortcut in Safari. Laat XenForo zien, maar niet het/een xpdite logo of iets dergelijks, hebben we het volgens mij wel eens eerder over gehad of dat nu wel/niet kon?
  2. Reactions, op mijn iPhone X (oud beestje) is het heel lastig om posts een andere reactie dan 'like' te geven. Als ik op Like 'hover' dan of selecteert hij de Like, of alle emoticons. Het is altijd weer een gefriemel om een smiley old te kiezen. Waarschijnlijk een iPhone dingetje hoor. Maar dacht laat het je weten!
Cheers,
Mick
Koop een betere iPhone (of betere ogen :p) Het lukt hier wel namelijk ;)
 
Koop een betere iPhone (of betere ogen :p) Het lukt hier wel namelijk ;)

Welke iPhone and iOS draai je? Hier ging het eerst namelijk easy op de X, maar op een gegeven moment plotseling niet meer. Er was echt iets veranderd. In Safari, in de hardware aansturing of in hoe de website het doet. Ogentest laten doen, alles OK. Excellent eyesight (voor een oude geit) volgens de Optometrist .

FYI; een iPhone 12 staat opgelijnd, moet toch mijn airmiles ergens aan uitgeven, nu ik niet kan vliegen ;)
 
Thanks @Lost!

Een FYI / Vraagje;

  1. Icon voor shortcut in Safari. Laat XenForo zien, maar niet het/een xpdite logo of iets dergelijks, hebben we het volgens mij wel eens eerder over gehad of dat nu wel/niet kon?
  2. Reactions, op mijn iPhone X (oud beestje) is het heel lastig om posts een andere reactie dan 'like' te geven. Als ik op Like 'hover' dan of selecteert hij de Like, of alle emoticons. Het is altijd weer een gefriemel om een smiley old te kiezen. Waarschijnlijk een iPhone dingetje hoor. Maar dacht laat het je weten!
Cheers,
Mick
Ik ben zo'n fossiel dat z'n mobiel liever niet gebruikt voor het web (te veel gepriegel en mijn ogen helpen ook niet met zo'n klein schermpje), maar ik zal hier eens kijken met mijn iPhone 7 of ik hetzelfde probleem heb met reactions.

The favicon daar hebben we het inderdaad al eerder over gehad en dat staat al een hele tijd op mijn 'to-do' lijstje (oops :oops:). Ik ben er nu (as we speak) mee bezig om dat probleem te verhelpen. Wat is de favicon tegenwoordig een rampenplan zeg. ;)
 
Er zijn nog een paar kleine probleempjes met the favicons, maar de meeste zouden nu goed moeten zijn. @afterbang laat even weten of dit nu opgelost is voor je.
 
Welke iPhone and iOS draai je? Hier ging het eerst namelijk easy op de X, maar op een gegeven moment plotseling niet meer. Er was echt iets veranderd. In Safari, in de hardware aansturing of in hoe de website het doet. Ogentest laten doen, alles OK. Excellent eyesight (voor een oude geit) volgens de Optometrist .

FYI; een iPhone 12 staat opgelijnd, moet toch mijn airmiles ergens aan uitgeven, nu ik niet kan vliegen ;)

Ik heb een iPhone 6 en ook geen probleem 😉
 
Wel de juiste modellen allemaal. Ik ben van 4 naar 6 naar X gegaan. Dus sla (ook) regelmatig een modelletje of wat over

Ja, als het blijft werken en ik kan nog steeds de nieuwste IOS installeren dan vind ik het verder wel prima hoor. Er zullen vast niet veel mensen zijn die in 10 jaar tijd maar 2 telefoons hebben, maar het zegt ook wat over de kwaliteit van de toestellen.
 


OFX
Back
Top